Організатори "Євробачення-2020" представили новий логотип конкурсу

Організатори "Євробачення-2020" представили новий логотип конкурсу

Організатори Євробачення-2020 представили новий логотип пісенного конкурсу. На ньому зображені кольори 41 прапора країн-учасниць змагання. Він створений на основі дизайнів логотипів минулих років Євробачення, які проходили в Нідерландах (https://eurovision.tv/story/rotterdam-2020-design-celebrates-65-years-of-eurovision-song-contest).

– Цей дизайн відповідає характеристикам голландського дизайну: мінімалістичний, експериментальний та інноваційний. Він розповідає історію, він барвистий, святковий і, що важливо, має широке застосування. За збігом, перший пісенний конкурс був відкритий Нідерландами в 1956 році, тому лого починається з кольорів голландського прапора, – зазначив виконавчий продюсер конкурсу «Євробачення-2020» Сітце Баккер.