Полтавці просять керівництво міста удосконалити сервіс електронних петицій

Полтавці просять керівництво міста удосконалити сервіс електронних петицій

На офіційному сайті Полтавської міської ради та виконавчого комітету з’явилась нова петиція. Її автор просить керівництво міста удосконалити сервіс електронних петицій, у відповідність до вимог чинного Законодавства України.  

Зокрема, автор Анатолій Лейко пропонує створити такі вкладки у розділі звернень: «Петиції, на які триває збір підписів», «Петиції на розгляді», «Петиції, на які надана відповідь».

Також пропонує розглядати усі петиції, незалежно від того, чи набрали вони необхідну кількість голосів:

«…розглядати всі без винятку петиції до Полтавської міської ради держави Україна, незалежно від набрання ними необхідної кількості голосів для розгляду шляхом направлення їх на розгляд до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій міста Полтави держави Україна за належністю та прикріплення до неї відповіді за підписом посадової або службової особи».

Дану петицію розглянуть на засіданні профільної комісію міської ради, якщо вона набере 250 голосів за 60 діб.