У Педагогічному університеті нагородили переможців конкурсу «Соціальна реклама читання»

Читати - це модно! Саме під таким гаслом пройшло нагородження переможців конкурсу «Соціальна реклама читання», де учасники із усієї області змагалися у кількох категоріях: відеоролик, буктрейлер, комікс та плакат. Конкурс проходив у два етапи.

Світлана Семенко, завідувачка кафедри журналістики ПНПУ імені В. Короленка:

- Конкурс «Соціальна реклама читання» проходить на кафедрі на нашій уже вдруге. І приємно, що цього року у нас було більше конкурсантів, ніж минулого року із усієї області. У нас необмежений вік, у нас беруть участь і учні початкової школи і старшокласники. Беруть участь студенти і інших вузів.

Кафедра максимально популяризує читання та залучає якнайбільше студентів до вивчення нової літератури, - додає Світлана Семенко.
Переможці діляться, як саме готувалися до конкурсу.

Соломія та Софія, переможниці у номінації відеоролик:

- Перший етап підготовки до конкурсу, ми вирішили, що потрібно написати текст. Ми вирішили написати його так, щоб було зрозуміло нашим одноліткам, іншим підліткам, щоб це було актуально. Ми витратили саме на текст найбільше часу, потім декілька днів ми вчили текст, а за декілька годин ми відзняли весь ролик.

Нагородження учасників пройшло символічно до Міжнародного дня дарування книг, організатори говорять, що і надалі будуть проводити конкурс та популяризувати читання серед молоді.