Українським виробникам не варто використовувати назви продуктів на напоїв, які присвячені географічним назвам

Не коньяк, а бренді, не шампанське, а ігристе вино. Українські виробники зроблять ребрендинг. До кінця 2025 року у нашій країні не зможуть випускати напої з назвами, які є географічними зазначеннями. А сири «фета», «пармезан» і «рокфор» мають зникнути уже з наступного року. Адже, продукти можуть вироблятися лише на чітко визначеній території. Про це розповів національний експерт з маркетингу проекту ЄС «Підтримка розвитку географічних зазначень в Україні» Іван Гайванович.

Іван Гайванович, національний експерт з маркетингу проекту ЄС:

- Від початку вступу в дію торговельної угоди про асоціацію з ЄС для низки продуктів передбачено було перехідний період. Це 10 років для низки вин і спиртних напоїв. Як вони їх будуть називати це на їхній розсуд. Це може бути або загальна назва. Або придумати свою власну українську назву.

Експерт розтлумачив умови угоди з ЄС журналістам та студентам - майбутнім медійникам у стінах одного з університетів Полтави.

Світлана Семенко, завідувачка кафедри журналістики ПНПУ імені В. Короленка:

- Організований центр дослідження полтавської журналістики завжди радо запрошує майбутніх медійників цікавих гостей. Ми активно співпрацюємо із Національною спілкою журналістів Полтавщини, так і з полтавським прес-клубом.

Зустріч організував Полтавський прес-клуб.