Як сприймає різні види медіа молодь Полтави

«Сприйняття різних видів медіа молоддю Полтави» так називається дослідження, яке провела дослідницька група «Proof Analytics» серед вікових категорій 18-25 років (молодша) та 26- 35 років (старша). Експерт дослідницької групи Сергій Замулко, зауважив, що обрані цільові групи для не випадкові, адже на це є причини. Одна із причин, це стереотипи.

Сергій Замулко, експерт дослідницької групи «Proof Analytics»:

- Наше завдання полягало у тому, щоб порівняти наявний стан речей із стереотипами, що панують у суспільстві. Друга причина, це саме відношення до молоді. Існує багато закликів, що молодь це майбутнє, але шляхи комунікації залишаються все ті ж.

Костянтин Донченко додає, - дослідження проводилось серед молоді, яка постійно проживає у місті, проводилось воно методом фокус-груп.

Костянтин Донченко, керівник дослідницької групи «Proof Analytics»:

- У нас, досить часто у суспільстві є така думка, що молодь от телебачення і все інше вони досить негативно сприймають. Насправді досить цікаво, що це відноситься до категорії 26-35 років, яка телебачення сприймає, як «зомбоящик». От молодша група студенти, ті самі вони дивляться більш позитивно.
Дослідження показало, що найбільш «позитивними» на думку учасників обох груп є YouTube та Telegram.