В Україні з'явився новий спосіб видурювання грошей у довірливих людей

В Україні з"явився новий спосіб видурювання грошей у довірливих людей. Аферисти створили цілий сайт та під брендом найбільшої торгової мережі АТБ пропонують взяти участь у розіграші подарунків та грошових сертифікатів.
Шахраї розробили цілу схему, наприкінці якої людина повідомляє номери та коди власних кредитних карток, а зловмисникам залишається лише зняти з них гроші. Перші випадки шахрайства вже зафіксовані у Дніпрі.
Дізнавшись дані, необхідні для переведення грошей, шахраї в лічені секунди знімають всі наявні суми з пластикових карток жертв махінацій. А у випадку з кредитними картками максимальні дозволені ліміти , які потім обманутому споживачу роками доведеться віддавати банку, ще й з відсотками. Крадені кошти переводяться на віртуальні рахунки , відстежити які правоохоронцям практично неможливо. Надіятися на те , що банк якимось чином скасує операцію або поверне вкрадену суму, також не варто. Адже транзакції відбуваються із введенням усіх необхідних паролей, реквізитів та даних, якими повинен володіти виключно власник банківської картки. У 99.9% випадків такі злочинці залишаються просто безкарними.
Представники однієї з найбільшої торгової мережі АТБ , яка успішно працює та розвивається вже чверть століття та налічує понад 1200 магазинів в 24 х областях України, просять своїх покупців бути уважними та не потрапити у халепу.

Микита Мокєєв, територіальний керуючий ТОВ АТБ-Маркет

- Компанія АТБ-Маркет офіційно заявляє, що немає жодного відношення щодо шахрайських розсилок у різних месенджирах з приводу розіграшів грошових купонів. На сьогоднішній день компанія АТБ-Маркет проводить будь-які акційні пропозиції, вони в наявності на офіційному сайті, а також можна з ними ознайомитись в магазинах нашої мережі. З приводу виникнення будь-яких питань наші покупці завжди можуть звернутися на гарячу лінію корпорації АТБ.

Гірка іронія ситуації в тому , що на підставному інтернет- сайті шахраї розмістили напис дрібним шрифтом про те , що зображений бренд не має жодного відношення до самої акції та її організаторів. В АТБ закликають ще раз бути максимально пильними та не повідомляти нікому свої банківські реквізити та паролі.