У Полтаві на 20% зменшиться рекламних конструкцій

У Полтаві рекламних конструкцій стане на 20% менше. Про це повідомив під час наради із представниками рекламних підприємств, заступник міського голови з питань ЖКГ Євген Ричка. А ще білборди та сітілайти міста потребують оновлення, бо нині- за його ж словами, мають не досить привабливий вигляд. Бетонні блоки що розміщені на зелених зонах псують вигляд міста.

Євген Ричка - заступник міського голови з питань ЖКГ:
- Їх необхідно контролювати і тримати в нормальному вигляді, тобто має бути один єдиний підхід.Вони мають бути всі пофарбовані в один колір.Вони не мають бути обірвані, на них не мають бути наклеяні якісь додаткові реклами, об`яви.Ваш рекламний щит це ваше і наше обличчя

Головний архітектор Полтави Микола Шевельов наголосив - рекламні конструкції мають бути в одній кольоровій гамі, щоб каркаси не порушували архітектурного обличчя міста.

Микола Шевельов - головний архітектор Полтави:
-Ця конструкція повинна мати належний зовнішній вигляд сучасний і.Не впливати в негативний бік щодо формування враження від забудови особливих історичних частин нашого міста, можливо слід розглянути варіанти більш уніфікованого упорядження можливо колористичного вирішення таких конструкцій що дозволить більш розчинити ці каркаси в оточуючому середовищі

Аби рекламні конструкції мали привабливий вигляд та не псували благоустрій міста заступник міського голови з питань ЖКГ вніс свої пропозиції.

Євген Ричка - заступник міського голови з питань ЖКГ:
-Ми маємо сигментувати наше місто на три зони.За три роки по цим зонам закопати в землю всі бетонні конструкції.Ви розумієте ми місто яке розташоване по кругу і зробимо на 3 зони, 3 кільця, найменше, широке і найширше і ми розкидаємо по роках, 1 зона до кінця цього року, 2 до кінця наступного року і 3 зона кінець 2024 року

Пропозиції щодо зовнішнього вигляду споруд приймають протягом трьох тижнів. Далі Полтаву чекають наступні етапи вдосконалення - зазначив Євген Ричка.