Полтавці не можуть передати показники в Обленерго

Щодня – безкінечні гудки, перерваний зв’язок та довгі очікування. Полтавець Василь Босов говорить: не може дозвонитися в «Полтаваобленерго», щоб передати показники лічильника та вчасно заплатити за послуги.

Безкінечні гудки та переривання зв’язку. Щодня намагається дозвонитися зі стаціонарного телефону в «Полтаваобленерго» мешканець Авіамістечка Василь Босов. Чоловік говорить: у такий спосіб намагається передати показники лічильника, щоб вчасно заплатити за послуги. Телефонує на номери кол-центру, на «гарячу лінію» та мобільні, проте, марно.

Василь Босов, полтавець: Сколько бы не звонил - все время занято, или такой вариант, особенно по «горячей линии», включилось, подсоединилось, только пошел вызов - сразу обрыв связи. Или наоборот, включается автоответчик «Вы включились на то-то, для того, чтобы передать данные, нужно нажать такую-то кнопку, связаться, оставайтесь на линии, ближайший оператор с вами свяжется».

І після цих слів – знову обрив зв’язку, говорить Василь Босов.

Василь Босов, полтавець: Если не могу дозвониться, то я оплачиваю просто квитанцией. Потому что на почте там два варианта спрашивают «Вы данные передали?». Если данные передали –они на чек не выводят показания, а если не передал, то они пишут начальное и конечное, в итоге разницу я оплачиваю.

Телефонуємо до приймальні «Полтаваобленерго», цікавимося, як передати покази електролічильника.

Приймальня «Полтаваобленерго»:

- Кол-центр 510-910
- Там не беруть слухавки або постійно збивають.
- Залишайтеся на лінії. Зараз лінія перевантажена, можете на сайті передати. Там у лівому кутку.
- А якщо це літня людина? Їй не зручно.
- Тоді трішечки пізніше.


У приймальні відповідають: через велику кількість бажаючих передати показники лінія три дні перевантажена. Радять зателефонувати пізніше.

Приймальня «Полтаваобленерго»:
 Оператор заніс показники і поклав слухавку, знову вільна лінія Можете літній людині допомагати на сайті вносити показники.

Ми продовжуємо стежити за ситуацію та залишаємо за «Полтаваобленерго» право висловити свою думку з цього приводу в ефірі нашого телеканалу.

А ось полтавець Василь Босов говорить: вкотре намагатиметься дозвонитися, якщо не вийде - вчитиметься користуватися мобільним телефоном, щоб надалі передавати показники в інший спосіб.