У Полтаві працівники Інспекції з контролю за благоустроєм демонтують незаконні рекламні конструкції

У порівнянні з минулим роком кількість демонтованих споруд збільшилася. Проте, зазначають в інспекції, радіти рано, адже незаконних рекламних об’єктів у Полтаві вдосталь. Наші кореспонденти знають про ситуацію більше.

У Полтаві розпочався демонтаж самовільно встановлених рекламних конструкцій. Ініціаторами стали комунальне підприємство «Полтава-сервіс» разом із інспекцією по контролю за благоустроєм. Керівник останньої говорить, попереджували власників магазинів неодноразово, але безуспішно, вони звернення ігнорували, тому й вирішили діяти радикально.

Максим Малько, керівник Інспекції по контролю за благоустроєм, екологічним та санітарним станом міста: У порівнянні з минулим роком, у 20 році демонтовано прядку 14 об’єктів, у 21 році вже демонтовано більше 140 об’єктів. Це рекламні конструкції, це гаражі, це бетонні конструкції, огороджуючі конструкції. Тобто все, що є незаконним або безхозне, все ми відчищаємо.

Прибрати рекламу з вулиць збиралися давно. Олександр Мамай планував повністю прибрати рекламні конструкції за свою каденцію, але попередньо домовитися з підприємцями.

Олександр Мамай, голова Полтавської міської ТГ: Я спілкувався з кожним особисто. Ми домовилися, що цей рік вони приберуть 20% від рекламних конструкцій. І на наступний рік ми сядемо з ними спілкуватися ще. На сьогоднішній день ми всім даємо дозволи на два роки. Якщо вони не будуть виконувати наші побажання, то вони знімуть їх всі.

Думки полтавців стосовно зовнішньої реклами розділилися. Одні взагалі її не помічають, інші готові взяти бульдозер та знести її всю.

Та це жах. Отам понаставляли реклами, що не видно ні зупинки, нічого взагалі. Дуже багато. Я б сіла на бульдозер і прибрала б.

Я якось не звертаю уваги, якщо чесно. Взагалі не звертаю уваги.

Її аж занадто багато. Не скрізь вона потрібна.

Люди все помічають. Може в меншому об’ємі, щоб не так густо.

Через невдоволення не тільки влади, а й містян Інститут розвитку міста вирішив створити макети того, як мають виглядати конструкції у Полтаві. У майбутньому в Інституті планують створювати «Код міста», де будуть розписані вимоги до реклами.

Олександр Печененко, головний фахівець Інституту розвитку міста: Інститут виступив з такою ініціативою — оформити це у вигляді габіонів, такого умовного ландшафтного прийому. Заповнених решітчатих конструкцій, які можна озеленювати вертикальним озелененням, рослинами, які плетуться.

Перевіряти рекламні конструкції у місті будуть й надалі. Власників магазинів та носіїв реклами закликають відповідально ставитися до приписів. Якщо є зауваження, їх обов’язково потрібно виконати, інакше вивіски та конструкції будуть демонтувати.