Понад десяток автовокзалів та автостанцій області закрили упродовж двох років

З останніх — у Карлівці, Великій Багачці та Гадячі. Люди нарікають: тепер доїхати до села, чи навіть райцентру стало в рази складніше. Чому виникла така ситуація та чи продовжуватиметься закриття автостанцій по області далі — знає Анна Литовченко.

Любов, мешканка м. Кобеляки: У нашому місці це була автостанція. А тепер люди забрали це місце під якийсь непотріб. Хіба ж це діло, що люди мерзнуть. Немає, де сховатися. Автобуси не заїжджають. Хто знає як добиратися. Це ж безпрідєл.

Ось так бідкаються люди у Кобеляках, а все через закриття місцевого автовокзалу.

Ольга, мешканка м. Кобеляки: Стільки людей знаю з сіл їздить. Дуже недобре, що закрили автовокзал, бо для людей це єсть хвилина відпочинку, де можна почекати автобуса, а не стоячи на подвір’ї.

Анна, мешканка м. Кобеляки: Гибнемо на вулиці. Люди всі приходять і ходять. Ви ж бачите немає ж ніякого условія. Нема ніде ні чого. Отакий район був і все отак розпалося.

Місцеві мешканці кажуть: добиратися у потрібну точку стало в рази складніше. Страждають від закриття автостанцій і самі перевізники.

Василь, водій маршрутки:Як була автостанція прочищали дорогу. А нам же заїжджати, забирать людей все одно треба. Вони ж тут ждуть. Зима настане — це катастрофа без вокзалу.

Така ситуація склалася не лише у Кобеляках. Протягом двох останніх років в області закрили понад десяток автостанцій. Зокрема, у Градизьку, Диканьці, Хоролі, Оржиці, Великій Багачці, Машівці, Козельщині, Семенівці, Глобиному та Гадячі. У «Полтаваавтотрансі» хвилю ліквідації автовокзалів пояснюють впливом пандемії, зменшенням пасажиропотоку, збільшенням кількості нелегальних перевізників, та, відповідно, збитковістю.

Сергій Бутко, керівник ТДВ «Полтаваавтотранс»: Якщо брати у порівнянні з 2019 роком, то у нас зараз пасажиропотік на рівні 30-35%. Дуже великі станції, які були прибуткові стали збитковими. А деякі станції були і до цього збитковими. І ми їх утримували за рахунок більш прибуткових станцій.

Найближчим часом «претендентів» на закриття немає, — заспокоює керівник «Полтаваавтотрансу». Додає: придивляються хіба що до Шишацької.

Сергій Бутко, керівник ТДВ «Полтаваавтотранс»:Є ризик того, що вона може закритись. У цьому році однозначно вже ні, але все залежить від того як буде йти далі зима. По решті станцій сподіваюся, що вже більше ми їх закривати не будемо.

Нагадаємо: у самій Полтаві також закрили одну з автостанцій — номер три на вулиці Зіньківський.