Полтавка хотіла зекономити на купівлі телефону і заплатила втридорога

Вартість телефону на ціннику — 2 тисячі, а в чеку — 6 тисяч гривень. Полтавка Олена Кравченко стверджує: під час купівлі телефону її в магазині обдурили, аби заробити більше. Шахрайство продавця чи неуважність полтавки, з’ясовували наші кореспонденти.

Планувала купити телефон зі знижкою, а в результаті переплатила втричі більше. Полтавка Олена Кравченко говорить — під час купівлі телефону її нахабно обдурили. Продавець, окрім телефону, заніс до чеку ще й купу налаштувань майже на 4 тисячі та пред`явив рахунок на понад 6 тисяч. Втім, прийшовши додому, на пані Олену чекала ще одна неприємність.

Олена Кравченко — полтавка: Не правильно мені порахував продавець, не сказав мені повну суму, після чого я підписала і телефон був у неробочому стані. 2699 на ціннику, а загальна сума вийшла 6678 гривень. Налаштування в інших магазинах безкоштовно, воно входить у вартість, а тут виявилось, що вартість налаштування вийшло близько 4 тисяч. Перед покупкою він був включений і заряджений, а коли прийшла додому, телефон не тримає зарядку взагалі.

У самому ж магазині стверджують — продавець консультувався із жінкою і кожну суму пояснював. Після чого жінка погодилася на суму 6678 гривень та підписала договір.

Таміла Кацюба — керуюча магазином: Кредит оформлювала особисто, ніхто її не примушував, цифри озвучувались, налаштуванням займався спеціаліст майже 2 години, після чого пішла, підписавши договір, який вивчала. По-друге, дає розстрочку банк, якщо банк погодив, дається на ознайомлення договір, сума там на першій сторінці стоїть, наш експерт навіть виділяв дату і суму, підписала, пішла.

За словами юристів, в таких випадках потрібно детально ознайомитись із договором та зазначеною сумою, якщо щось не влаштовує — відмовлятися варто прямо у магазині. Туди ж варто звертатися і щодо несправності гаджету.

Юрій Ночовний — юрист системи БПД: Їй необхідно до гарантійного талону звернутися до точки продажу, щоб працівники магазину передали цей товар до сервісного центру. Якщо сервісний центр в результаті огляду установить, що є саме виробнича проблема, то покупець в праві буде звертатися до виробника за заміною цього телефону.

Альбіна Коломієць — журналістка: Втім, аби не переплачувати за налаштування телефону, це вам може зробити родич, знайомий, людина, яка має мінімальні знання у техніці. В середньому налаштування телефону займає до години часу і, більш за все, вам це обійдеться цілком безкоштовно.