17 січня світ відзначає День дитячих винаходів, або День дітей-винахідників

В Науковому ліцеї № 3 поєднують вивчення предметів із науковою діяльністю. Як досліди проводять діти й які відкриття роблять? Дивіться у сюжеті.

Це завдання із мобільної робототехніки. Старшокласники Діана та Іван звітують про його виконання на навчальній та науковій практиці у Науковому ліцеї № 3. Тут поєднують вивичення предметів із дослідницькою діяльностю.

Діана та Іван, учні 10 класу Полтавського наукового ліцею №3: Ми склали робота, запрограмували його на платформі і він їздить за допомогою такого, ми змогли керувати і він їздить. На науковій практиці ми повністю ознайомилися за набором тетрікс, навчилися його складати.

Не менш цікаве дійство відбувається і на цій локації. Тут розробляють проект «Виникнення та розвиток життя на землі».

Ми малюємо проект по дереву еволюції і ось у нас буде такий динозавр. Вставляється у ручку пластик, потім натискається кнопочка і чекаєш поки воно розігріється і ось так малюєш.

А ось у іншій аудиторії розв’язують задачі з математичної логіки. Для п’ятикласника Петра — все легко, чесно зізнається — це його найулюбленіше заняття.

Петро Шевченко, учень 5 класу Полтавського наукового ліцею №3: Наприклад, на вирізання, зважування та переливання. А ще ми будемо робити посібник з математичної логіки та перекладемо його на англійську мову.

Завдання виконували як на уроці, так і вдома, а ще розгадували танграм.

Петро Шевченко, учень 5 класу Полтавського наукового ліцею №3: Це називається танграм- це такий пазл, коли ми креслимо квадрат, а потім ділимо його на частини та клеїмо на картон або папір.

Під час наукової практики з природознавства та інформатики учні працювали над темою «Стратегії сталого розвитку природу в сучасному контексті».

Ми дізналися про правильне використання ресурсів та соціальні проблеми. А завдяки таким предметам як інформатика вміємо втілювати всі наші задуми. І втілювати самі сміливіші ідеї у життя.

А ось в одинадцятикласникам наукова практика допомагає підготуватися до майбутніх іспитів.

Анна, учениця 11-го класу Полтавського наукового ліцею №3: В неї входить вивчення української мови, математики та англійської. Повторення, поглиблене вивчення і узагальнення матеріалу.

Уявити науковця та винахідника, який не знає сучасних мов — складно, — говорить Олеся Вовченко заступник директора з навчально-виховної роботи.

Олеся Вовченко, заступник директора з навчально-виховної роботи Полтавського наукового ліцею №3: Учні складають іспити міжнародні з іноземних мов. Це іспити з англійської та з німецької мови. Потім до нас приїздять екзаменатори чи то з Goethe-Institut, чи з центру Cambridge.

Діти експериментують, займаються пошуковою діяльністю, це дає їм поштовх до зростання та опанування додаткових знань.

Ірина Гринь, директорка Полтавського наукового ліцею №3: Після наукової практики кожен із класів має чи то певні проекти, чи то захищає свою роботу, чи то статтю, друковану продукцію мають виступи на різноманітних конференціях.

Минулоріч після наукової практики діти виступали на різних конференціях у ВИШах міста. Нагадаємо, 17 січня в усьому світі відзначають День дитячих винаходів або День дітей-винахідників.