«Навчання без стресу»: лайфхаки полтавської письменниці Тетяни Бондар

Домашнє завдання школярам — для когось справа буденна, а в когось не без сліз, так само і у батьків. Однак, навчання без стресу можливе. І це у своїй книзі довела полтавська письменниця Тетяна Бондар. Лайфхаки для веселого та спокійного навчання — дивіться у сюжеті.

Навантаження в школі, багато уроків, купа незрозумілих термінів і в результаті стрес від навчання. Із цим чи не щодня стикаються дев`ятикласники Євген та Михайло. Школярі кажуть — найважче дається математика та фізика.

Євген: Майже кожен день у нас стресові ситуації в школі. Коли змушували вчити таблицю множення, то це для мене важка тема, мене змушували, а в мене не виходило.

Михайло: В дитинстві і навіть інколи зараз буває таке, що дуже складно виконувати домашнє завдання, це може бути проблемою. З усіх шкільних предметів мені найскладніше робити хімію і інколи фізику з математикою.

А одинадцятикласниця Світлана найбільше стресує біля дошки. Там дівчина повністю губиться і не може зібрати до купи думки.

Світлана:Я зазвичай тримаю себе в руках, але коли викликають до дошки це дуже великий стрес, я просто розгублююсь і не знаю що мені сказати або що написати. Були такі ситуації коли я до ночі сиділа та вчила вірша або якусь тему по фізиці.

Як позбутися стресу і навчатися із задоволенням знає викладачка Тетяна Бондар. Свої думки і поради вона виклала у книзі «Навчання без стресу». У ній 3 розділи. Там йдеться як правильно організувати навчальний процес, аби він приносив лише задоволення.

Тетяна Бондар — авторка книги «Навчання без стресу»: Якщо у вас стрес, дуже наприклад корисно виконувати фізичні вправи, спеціальні вправи на дихання. Це техніки тайм менеджменту. Є багато інструментів візуалізації. Це так звані інтелект карти, просто чудовий інструмент, який допомогає запам`ятовувати, узагальнювати інформацію.

Аби діти не плакали над домашніми завданнями, не зайвою стане допомога батьків — каже авторка книги.

Тетяна Бондар — авторка книги «Навчання без стресу»: Причиною неуспіху дитини можуть бути елементарно просто психологічні фактори, наприклад якісь конфлікти, якісь негативні закріплення. Навіть якщо дитина зараз виконує домашнє завдання не самостійно, а з допомогою батьків, потрібно поступово, крок за кроком. Підводити дитину до цієї більшої самостійності.

До того ж, варто мотивувати дітей до навчання та в жодному випадку не сварити. А виконання домашнього завдання варто розбавляти іграми та фізичними вправами — зазначає Тетяна Бондар.