На Браїлках посипався ямковий ремонт
— Скажіть вашу думку про ремонт цієї дороги.
— Могла б бути кращою.
— Ви щодня тут проїжджаєте?
— Щодня.
— А коли її відремонтували?
— А її ремонтували?
На проїжджій частині в районі зупинки громадського транспорту «Браїлки» зробили аварійний ремонт. Залатали дірявий асфальт, але ями утворилися знову.
-Руки повиривати б отим ребятам, котрі латали оті ями. Три полоси. В дві полоси, получається, петляєш, щоб стати на остановку. Можна ж і ударитися, правильно?
Водії, які щодня курсують цією ділянкою, кажуть: ями з’явилися буквально за лічені дні.
Олексій — водій:
-Як оцінюю? Погано оцінюю. На 2 чи 3 день розбили її повністю. А коли саме відремонтували? Тижня 2 чи 2,5 назад. Я тут їжджу постійно, через 2-3 дні повністю зруйнувалася.
Олексій — водій:
-Ремонт не годиться зовсім, на мою думку. Я теж водій, в мене є автомобіль. Так ремонтувати не можна. «А вони відремонтували чи недоремонтували, не знаєте»? Якщо чесно сказати, вони не дуже й старалися ремонтувати цей якраз участок. На другий день дірки повилазили. Може, її ізначально треба робити нормально, щоб потім не ремонтувати. А вкидать гроші, наші ж гроші — так не годиться робити.
Через тиждень шляховики провели ямковий ремонт і на мосту — Супрунівському шляхопроводі, по вул. Великотирнівській, про який ми говорили тиждень тому. Але і тут ситуація — аналогічна.
— Ніхто її не ремонтуватиме. Принаймні, найближчим часом. На це гроші потрібні.
В Управлінні ЖКГ говорять: клаптиковий ремонт методом холодного асфальтування — це тимчасова пломба для усунення ямкової аварійності взимку. І якість такого ремонту залежить від дотримання технології. Проте підрядну організацію, яка відповідає за стан цієї ділянки, в управлінні не називають.
Олександр Попенко — заступник начальника Управління ЖКГ м.Полтава:
— Ну взагалі аварійне асфальтування — це, щоб уникнути аварійних ділянок на дорозі, в зимовий період проводимо. Воно не передбачає довготривалості покриття. Якщо в такий короткий термін, там була не дотримана технологія. Підрядна організація за свій рахунок переробить буквально сьогодні-завтра ці ділянки дороги.
Ямковий ремонт дозволяє відновлювати міцність, рівність та водонепроникність покриття та забезпечує нормативний термін служби ділянки, — говорить Олександр Попенко. Якби усе зробили з дотриманням технології, латки протрималися б, щонайменше, до весни.