Полтавець помилково сплатив кошти за газ до іншої компанії: у поверненні коштів йому відмовили
Сплатив кошти за спожитий газ не в ту компанію. Полтавець Леонід Майков не знав про переведення до іншої газопостачальної компанії й сплачував кошти не на той рахунок. Написавши листа на повернення грошей, йому відповіли відмовою. Наші кореспонденти знають більше.
Полтавець Леонід Майков у березні минулого року дізнався, що товариство «Полтавагаззбут», яке надавало послуги постачання газу до його домівки, припинило це робити. І його автоматично перевели на постачальника останньої надії. Пізніше полтавець переуклав договір з «Полтавагаззбут», але ситуація з відключенням повторилась.
Леонід Майков, пенсіонер: Мені прийшло повідомлення про те, що я заборгував 1162 гривні 41 копійку по оплаті за газ. Виявилося, що я повинен платити не в «Полтавагаззбут», а в «Нафтогаз».
Як з’ясувалося пізніше, пенсіонера автоматично перевели до ГК «Нафтогаз Україна». Та про це йому ніхто не повідомив. І пенсіонеру нарахували борг у новій компанії.
Леонід Майков, пенсіонер: Я заплатив у «Полтавагаззбут» 1200 гривень, тобто, те, що я недоплатив до «Нафтогазу», я заплатив у «Полтавагаззбут».
У ГК «Нафтогаз Україна» нам повідомили: для того, щоб повернути свої кошти та заплатити за газ клієнту потрібно звернутися до компанії, в яку ви помилково сплатили кошти з офіційним зверненням, з проханням повернути кошти.
Звернення на повернення коштів до «Полтавагаззбут» написав й Леонід Майков. Йому надали відповідь: кошти йому не повернуть. Як альтернативу запропонували знову перейти до їхнього товариства й таким чином використати 1200 гривень. Ми зателефонували до директора підприємства, але відповіді від нього не отримали, натомість, нас переадресували до операторів «гарячої лінії».
операторка ТОВ «Полтавагаззбут»: Ну вам же ж відповідь написали, я ж вам говорю, що потрібно. Напишіть заяву, копію листа прикріпіть та напишіть нову заяву.
Леонід Майков говорить: буде вимагати свої кошти назад. Адже повернення до «Полтавагаззбут» він не розглядає.