У Кременчуці будують міст за понад 11 мільярдів гривень

Він стане альтернативою Крюківському, який не відповідає потребам головного промислового вузла області. Міст запроєктовано вантовим, з двома залізобетонними пілонами. Здати його в експлуатацію планують у 2024 році.

Це найбільший криголам в Україні. Зараз він у Кременчуці на будівництві мостового переходу через Дніпро.

Міст має стати альтернативою аварійному Крюківському. Його запроєктовано вантовим, тобто підвісним, з двома залізобетонними пілонами.

Ердінч Улусой, керівник проєкту будівництва: Зараз ідуть роботи по встановленню свай на річку, на лівий берег. Під кожну основу буде 20 штук свай. На лівий берег глибина на які ми забиваємо труби — це десь 40 метрів. Ми вже десь 25 труб забили.

Проєктуванням та зведенням мосту займається турецька компанія «Догуш». Вона виграла тендер. У будівництві мосту беруть участь 239 спеціалістів, з яких 127 — українські. Роботи проводяться в акваторії річки.

Серкан Мисирлиоглу, віцепрезидент «Догуш Іншаат ве Тіджарет Анонім Шіркеті»: Тут на річці наявний один із найбільших водних флотів в Україні для того, щоб будувати опори на воді. Ми як компанія дуже цінуємо, що до нас залучені українські працівники.

Нагадаємо: зведення нового трикілометрового мосту у Кременчуці розпочалося рік тому. Протягом цього часу Служба автодоріг області профінансувала 285 млн грн, а в бюджеті цього року вже заклала 700 млн грн.

Андрій Івко, перший заступник голови Укравтодор: Сума контракту складає 11,2 млрд грн. До 2024 року ми плануємо пришвидшити роботи, щоб скоріше здати цей об’єкт.

В експлуатацію міст мають ввести у 2024 року.