Ні пройти, ні проїхати: паркування на зупинках громадського транспорту в Полтаві

Паркуються прямо на зупинках та смугах руху громадського транспорту, створюють перешкоди на дорозі, але поліція цього ніби не помічає. Водії ж нарікають на вузькі дороги та відсутність паркувальних майданчиків. Чи планують вирішувати цю проблему у Полтаві, дізнавалася Ольга Козіна.

Ні пройти, ні проїхати. Паркуються на зупинках громадського транспорту, але залишаються непокараними! Костянтин Ковшик — викладач однєї з автошкіл Полтави — каже: такі порушення бачить постійно:

Костянтин Ковшик — викладач автошколи, інструктор з водіння: Прямо на наших очах людина зупинилася на зупинці громадського транспорту і навіть не помітила, що це зупинка громадського транспорту! О, ні, передумав, бачите! Не захотів бути популярним (сміється).

Костянтин нагадує правила дорожнього руху, регулярно робить це і в інтернет-спільнотах.

Костянтин Ковшик — викладач автошколи, інструктор з водіння: Згідно з правилами дорожнього руху, зупинка і стоянка дозволяються на відстані не ближче, ніж 30 м до і після зупинки громадського транспорту. Скажіть, чому стоїте? Чекаю, побігла дочка в магазин, зараз від’їду! Близько до зупинки чому зупиняєтесь? А де зупинка? Де? Немає місця. Знаку ж тут немає. А протилежний бік он аж де, далеко!

Наталія Костильова — речниця патрульної поліції Полтавщини: Відповідальність згідно адміністративного КУ передбачає за ч.1 ст 122, передбачає 340 грн штрафу.

Але деякі зупинки у Полтаві, як виявляється, зовсім не зупинки:

Костянтин Ковшик — викладач автошколи та інструктор з водіння: Оптику взяти або Пд. Вокзал. Там нема відповідних дорожних знаків, шо це зупинка. Споконвіку там зупиняється громадський транспорт, вважаючи, що це зупинка, але для водія позначенням є дорожня розмітка або знаки.

Наталія Костильова — речниця патрульної поліції Полтавщини: Якщо дорожній знак відсутній, який інформує про зупинку, це не вважається зупинкою громадського транспорту.

У таких випадках мала б бути соціальна відповідальність, але про це мова не йде, — каже Костянтин. Водії залишають авто і там, де громадський транспорт зупиняється, але знаків про зупинку досі немає.

Кількість автівок зростає, паркувальних майданчиків обмаль, інспекції з паркування в місті поки що немає. Але, як нам повідомили в КО «Інститут розвитку міста», проблему вирішують. 15 лютого у міській раді презентували Концепцію організації парковок та автостоянок у Полтаві.

Олександр Печененко — гол.фахівець КО «Інститут розвитку м.Полтава»: Одним із заходів, який пропонується цим документом, — розвиток і створення інституційної структури з паркування. Тобто, створення такого підрозділу, який може функціонувати на початковому етапі виключно як орган, який виявлятиме порушення і усувати їх. А в подальшому буде реалізовано програму платного паркування.

За словами Олександра Печененка, програма також передбачає створення багаторівневих паркінгів та паспортизацію вулиць. А інспекції з паркування, — додає він, — вже працюють у Києві, Львові, Харкові, Одесі, Дніпрі та Вінниці.