Засідання комісії ОР

Скорочення втрат питної води наразі першочергова задача комунального підприємства «Полтававодоканал». Лише за 2012 рік вони ліквідували 858 аварійних пошкоджень на водогонах і розподільних мережах. За перші місяці 2013 кількість аварій зменшилася у порівнянні із відповідним періодом 12 року. Насосні станції та свердловини обладнали лічильниками, завдяки чому вдалося скоротити витрати на 6 відсотків. Утім, незважаючи на це, існують обставини, на які підприємство вплинути не може. Значні обсяги води втрачають мережі у будинках, зокрема й гарячого водопостачання. З обласного кошика кошти виділяються, але цього недостатньо.

Степан Бульба
депутат Полтавської обласної ради
«Ми в цьому році виділили підприємству «Полтававодоканал» 10 мільйонів гривень на вирішення проблем із водопостачанням і водовідведенням. Щоправда, цього недостатньо. Потрібні реальні кроки на рівні держави.»

Окрім цього, депутати згадали про відключення гарячої води. Обласна влада бере участь у вирішенні конфлікту між «Полтаватеплоенерго» та «Полтавагазом».

Олександр Тонков
директор Департаменту житлово-комунального господарства ОДА
«Ми подавали звернення і у Кабмін, і у Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України. Облдержадміністрація робить усе, аби ця ситуація вирішилася позитивно.»

Питання створення регіональної програми розвитку малого бізнесу розглянули на засіданні комісії з питань промислової політики, підприємництва та інвестицій. Програма на 13-14 роки і досі не розроблена. Керівництво області нині працює над її створенням разом із підприємцями: Днями відбулися круглий стіл та засідання регіональної ради бізнесменів, на яких ця тема була основною.

Олена Адамович
заступник голови ОДА
«Усі підприємці зазначили: здійснений неприємний для нас, але об’єктивний аналіз щодо стану програми та малого підприємництва. Вони запропонували реальні рішення, аби вирішити проблеми.»

Комісія надасть рекомендації щодо програми розвитку малого підприємництва на наступну сесію обласної ради.