Як захистити свої права споживача під час воєнного стану?

На період війни перевірки у сфері захисту прав споживачів органами Державного контролю заборонено. Проте 365 громадян з початку війни звернулося до управління Держпродспоживслужби в Полтавській області зі скаргами про порушення їх прав як споживачів. З цих звернень — 100 у письмовій формі, — говорить начальниця відділу контролю у сфері захисту споживачів обласної Держпродспоживслужби Олена Панова. За її словами, якщо ви хочете придбати якісний товар звертайте увагу на деталі.

Олена Панова, начальниця відділу контролю у сфері захисту споживачів обласної Держпродспоживслужби:

-Будьте уважніше при придбанні товару. Вимагайте у продавця документи про якість продукції.Це може бути й розрахунковий документ створений за допомогою РРО, квитанція, договір або товарний чек.

Якщо ви хочете повернути товар належної якості — ці всі документи будуть необхідними, -говорить Олена Панова.

Олена Панова, начальниця відділу контролю у сфері захисту споживачів обласної Держпродспоживслужби:

— Протягом 14 днів підлягає поверненню товар саме належної якості, який не був у використанні і збережений його товарний вигляд, який вам не підійшов за формою, за розміром, за споживчими властивостями.

За консультацією ви можете звернутися до управління Держпродспоживслужби в Полтавській області, там допоможуть скласти скаргу на суб’єкт господарювання, у випадку, якщо буде підтверджено порушення прав споживача, таких суб’єктів будуть включати до плану перевірок після закінчення воєнного стану, -повідомили у Держпродспоживслужбі.