«Полтаватеплоенерго» укладає договори із мешканцями 109-го мікрорайону

109-й мікрорайон Полтави буде із теплом. Підприємство «Полтаватеплоенерго» наразі укладає відповідні договори з місцевими мешканцями. Скільки займе часу цей процес та які документи для цього потрібні — дізнавалися наші журналісти.

Новий опалювальний сезон 2022/2023 для мешканців квартир 109 мікрорайону Полтави розпочнеться з «Полтаватеплоенерго». До цього тепло людям надавало інше підприємство. Така зміна відбулася після реконструкції котельні на вулиці Квітучій. Це й дозволило прийняти у постійне обслуговування будинки, які раніше опалювала котельня Полтавського турбомеханічного заводу.

Інна Куліш, фахівець зі зв’язку з громадськістю та ЗМІ «Полтаватеплоенерго»: Останні два роки підприємство «Полтаватеплоенерго» підстраховувало підприємство «Полтаватепло», яке надавало послуги з постачання мешканцям 109 мікрорайону. Цьогоріч у зв’язку з тим, що ми реконструювали на вулиці Квітучій, 6 і збільшили її потужність в 1,7 раза, замінивши 5 котлів на сучасні й димові труби. Це дозволить забезпечити теплом і усіх мешканців 109 мікрорайону.

У 109 мікрорайоні 15 багатоповерхівок. Це понад 1 700 домогосподарств. Наразі «Полтаватеплоенерго» укладає договори із людьми. Для цього потрібні: паспорт, код платника податків, правовстановлюючий документ і техпаспорт.

Тетяна Ковшар, начальник абонентської служби «Полтаватеплоенерго»: Тиждень тому ми кожного дня виходили до будинків з підготовленими вже документами і з проханням надати копії документів для укладання договорів. Кому це було зручно вже це зробили, комусь зручніше прийти сюди до нас. Тут ми зустрічаємо наших майбутніх споживачів поза чергою. Ми перевіряємо документи, друкуємо заяву приєднання, споживач її підписує, якщо немає питань, то це в межах 5 хвилин.

Полтавка Лідія Шпортько — соціальний працівник. До «Полтаватеплоенерго» принесла на оформлення документи своєї підопічної. Каже: обслуговуванням задоволена, черги мінімальні і вони дуже швидко рухаються.

Лідія Шпортько, споживач «Полтаватеплоенерго»: Моїй підопічній на тому тижні зателефонували і попросили принести документи, але так, як їй 94 роки і я її обслуговую. Я вчора взяла документи і сьогодні принесла. Я без черги. У мене вийшли забрали документи і чекаю оформлення. І все. Немає ніяких проблем.

Нагадаємо: прийом та оформлення документів проходить в абонентській службі підприємства за адресою вул. Духова, 1.