Як працює аварійно-диспетчерська служба «Полтававодоканалу»

Від півтисячі до півтори тисячі дзвінків за день. Саме стільки звернень приймають диспетчери «Полтававодоканалу». З якими запитаннями найчастіше звертаються полтавці, коли телефонують на гарячу лінію, та як працює аварійно-диспетчерська служба в умовах воєнного стану — дивіться про це у сюжеті.

 — Слухаю, Водоканал!

Диспетчери Полтававодоканалу приймають від півтисячі до півтори тисячі дзвінків за день. Усе через те, що з початку воєнного стану кількість населення у Полтаві зросла, — говорять фахівці. Впливають на водопостачання і постійні відключення електроенергії, — тому тут, у диспетчерській підприємства, робота кипить постійно.

— Передано, чекайте, приїдуть!

— Поспілкуйтесь, будь-ласка з сусідами, щоб на колодязі машина не стояла. Під’їдемо до вас, добре, дякую!

Саме сюди надходять повідомлення про аварійні ситуації, і саме диспетчери розподіляють спецтехніку та контролюють хід усунення аварій.

Сергій Тимошенко — диспетчер КП ПОР «Полтававодоканал»: Приймаємо заявки від населення, фіксуємо їх в журнал. Передаємо на бригади для опрацювання ті, які працюють в місті, у нас програма GPS в машинах, і також в електронному вигляді записуємо заявки в спеціальну програму. Ну і по кожній заявці можемо відкрити карту, де видно наші комунікації, тепломереж, зв’язку, телефону.

Сергій Зубань — заступник начальника аварійно-диспетчерської служби КП ПОР «Полтававодоканал»: Намагаємося надавати людям якомога більше роз’яснень. Особливо важко працювати зараз в умовах періодичного вимкнення струму, постійно повідомляємо мешканцям, що знеструмлюються наші насосні станції, і це тимчасове явище.

Якщо аварійно-диспетчерську службу водоканалівці називають «мозком підприємства», то його серце — центр управління. Звідси фахівці керують режимом водопостачання та водовідведення та тримають під контролем потреби міста у воді.

Ігор Середа — начальник аварійно-диспетчерської служби КП ПОР «Полтававодоканал»: Вода у м. Полтава подається з 5 водозаборів. Ці водозабори подають воду в єдину систему водопостачання, тиск з тих контрольних точок передається до диспетчерської, що їх відслідковує диспетчер. І коригуючи подачу води з водозаборів, збільшуючи або зменшуючи оберти двигуна на насосному агрегаті, тим самим підтримується оптимальний тиск в мережах водопостачання.

Основне завдання — тримати баланс, — говорить диспетчер Артем Артеменко.

Артем Артеменко — диспетчер аварійно-диспетчерської служби КП ПОР «Полтававодоканал»: Особливо це стосується вранці максимального водорозбору і увечері з водорозбору. Додавати або зменшувати тиск з водозаборів, щоб в місті у людей була вода.

Вода у оселях полтавців має бути, не зважаючи на жодні обставини, тож аварійно-диспетчерська служба «Полтававодоканалу» працює цілодобово.