Poltava Smart City: повідомити водоканал про проблему в кілька кліків

Фахівці КП «Полтававодоканал» нагадують про те, що їхня аварійно-диспетчерська служба приймає не лише телефонні звернення. Набагато зручніше та оперативніше повідомити про проблему можна через мобільний додаток Poltava Smart City. З його допомогою водоканалівці вже обробили понад 2 090 звернень з початку року. Як він працює — бачили наші журналісти.

Poltava Smart City. Це безкоштовний мобільний додаток, через який КП «Полтававодоканал» приймає звернення. В такий спосіб працювати зручніше та швидше, ніж з традиційними телефонними зверненнями — говорять у диспетчерській службі. Адже будь-яке питання можна візуалізувати: функція «Карта проблем міста» дозволяє сфотографувати та миттєво показати водоканалівцям ту чи іншу нештатну ситуацію.

Сергій Зубань — заступник начальника аварійно-диспетчерської служби КП ПОР «Полтававодоканал»: Зараз в роботі 27 звернень, наприклад, мешканці скаржаться на виникнення провалля на наших мережах, ми передамо їх в роботу. Мешканці роблять фотографії, це нам дуже спрощує пошук цього провалля. Також ми бачимо візуалізацію на карті міста кожного звернення.

Візуальна інформація дозволяє максимально оперативно відреагувати на проблему, — говорять фахівці.

— За допомогою віджету «Карта проблем міста» можемо створити будь-який новий запис. Європейська, 7 — забита дворова каналізація. Вказали будинок, клікнувши на карту. Можна додати фото проблеми і відправляємо на розгляд.

Після надходження звернення диспетчери сортують його за проблематикою та категоріями: від наявності кришок люків, стану решіток до відсутності водопостачання. Після обробки інформацію отримують ремонтні бригади, які виїздять на об’єкт, — говорить Сергій Зубань.

Сергій Зубань — заступник начальника аварійно-диспетчерської служби КП ПОР «Полтававодоканал»: Головна перевага, що в наш час мешканці не хочуть спілкуватися ні з чиновниками, ні з іншими службовими особами. Простіше зробити 1 клік на своєму смартфоні і це звернення потрапляє нам на розгляд.

Електронний сервіс Poltava Smart City діє не перший рік. Проте не всі ним користуються, а дехто навіть про нього не знає — говорять диспетчери «Полтававодоканалу». І нагадують: цей мобільний додаток завантажується за хвилину. З його допомогою водоканалівці вже обробили понад 2 090 звернень.