Полтавці скаржаться на нераціональний розподіл електроенергії

Без напруги, тепла й води по декілька діб. Все більше полтавців скаржаться на несправедливий розподіл світла. У когось не вистачає напруги, а у когось світло вмикають лише на 10 хвилин, замість обіцяних 2-х годин. Більше про це розкажуть наші журналісти.

— У квартиру заходить 185 вольт.

Саме така низька напруга по мережі у будинках 109-го мікрорайону. Місцеві мешканці по провулку Заячий скаржаться на нераціональний розподіл електроенергії.

Євген Коновалов, мешканець 109-го мікрорайону: Коли у нас вмикають по графіках аварійних відключень світло, фактично напруга десь від 160 до 180 вольт. Цього недостатньо для того, щоб працювали побутова техніка, холодильники, пральні машинки і тому подібне. Максимум, у нас нормально працює світло, що можна телефон зарядити.

Іван Собчинський, мешканець 109-го мікрорайону: Раніше ми були підключені від залізничної підстанції. Вона потужніша, і могла дати світло не лише на мікрорайон, а й більше. Наші мешканці, мабуть, поділилися зі своїми знайомими в Полтаві. А тих стала придушувати заздрість. Як наслідок — нас Обленерго вирішило переключити на іншу мережу.

Вмикають світло на 109-му мікрорайоні по чергах: 2 години є, 4 — немає. Та через низьку напругу неможливо нічого зарядити за цей час, каже місцева мешканка Марина Цигельник.

Марина Цигельник, мешканка 109-го мікрорайону: Я маю важкохвору дитину, життя якої залежить від медичної апаратури. Це кисневий концентратор, аспіратори, відкашлювачі. Я не можу це зарядити в достатньому обсязі, тому що згорять акумулятори. Завдяки їм я можу дитині подати кисень хоча б протягом 4 годин.

Схожа проблема з розподілом електроенергії виникла і в районі 1-ї міської лікарні. Жителі вулиці Мироненка говорять, що замість обіцяних 2 години — у них світло з’являється на півгодини, а то і менше.

Альона Бухарова, мешканка будинку по вул. Мироненка: Зранку півгодини і звечора півгодини. Сьогодні нам також ввімкнули на півгодини і знову ми без світла. Обленерго не реагує на наші заявки. До цього у нас світло було за графіком.

Ми надіслали офіційний запит до підприємства «Полтаваобленерго», аби отримати роз`яснення щодо ситуацій, які склалися з електропостачанням у 109-му мікрорайоні та по вулиці Мироненка. Наразі чекаємо відповіді.