Очікуються позапланові перевірки: щодо «Полтаваобленерго» надійшло 19 скарг від споживачів

Фото з фейсбук-сторінки «Полтаваобленерго»
Фото з фейсбук-сторінки «Полтаваобленерго»

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, проведе позапланові виїзні перевірки дванадцяти операторів систем розподілу за зверненнями споживачів щодо недотримання графіків відключень від електропостачання. Про це йдеться на сайті НКРЕКП.

Зокрема, такі звернення надійшли щодо:

  1. АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» — від 19 споживачів, включаючи одне колективне звернення;
  2. ПРАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» — від 14 споживачів;
  3. ПРАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» — від 14 споживачів, включаючи одне колективне звернення;
  4. АТ «ДТЕК ОДЕСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» — від 5 споживачів;
  5. ПРАТ «ЗАКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО» — від 2 споживачів;
  6. ПРАТ «ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО» — від 2 споживачів;
  7. АТ «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО» — від 1 споживача;
  8. ПРАТ «ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО» — від 1 споживача;
  9. ВАТ «ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО» — від 1 споживача;
  10. АТ «ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО» — від 1 споживача;
  11. ПАТ «ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО» — від 1 споживача;
  12. АТ «ЧЕРНІВЦІОБЛЕНЕРГО» — від 1 споживача.

Як зазначено на сайті Регулятора, у діях підприємств вбачаються ознаки порушення вимог Закону України «Про ринок електричної енергії», Кодексу систем розподілу та недотримання Ліцензійних умов з розподілу електричної енергії.

Нагадаємо, за підсумками першого етапу перевірок операторів систем розподілу зафіксовано 193 порушення вимог нормативно-правових актів у галузі електроенергетики. Прем’єр-міністр Денис Шмигаль доручив Міністерству енергетики та Держенергонагляду щоп’ятниці надавати публічний звіт щодо виявлених порушень в ОСР та вжитих заходів для їх усунення.