Як працює абонслужба «Полтававодоканалу»?

Абонентська служба «Полтававодоканалу» під час повітряної тривоги не працює. Та це не означає, що ваше звернення там не отримають. Щоб люди не чекали годинами у чергах, працівники служби перед входом встановили скриньку. Говорять — розглядають кожне звернення, залишене у ній споживачами. Докладніше про це — дивіться у сюжеті.

Під час повітряних тривог абонентський відділ «Полтававодоканалу» споживачів не приймає, однак має скриньку для письмових звернень. Щодня їх мають близько пів сотні, говорять фахівці.

Наталія Власенко — офісний службовець КП ПОР «Полтававодоканал»: По поливам, по повірці, замовляють повірку лічильника, зняття, ремонт лічильника.

Крім прямих обов’язків, часто доводиться виконувати і роль психолога, — зазначають працівники Служби обліку та реалізації.

Наталія Власенко — офісний службовець КП ПОР «Полтававодоканал»: Треба мати підхід до кожного особисто. Ми вже сидимо і бачимо: хто підходить з яким настроєм до нас, тобто нам треба підлаштуватися під абонента і згладити будь-який конфлікт.

Любов Войтенко — начальник служби обліку та реалізації КП ПОР «Полтававодоканал»: Це — психологічна допомога і зворотний зв’язок з абонентами, бо багато питань нових виникло: з недостатнім водопостачанням, і по перерахунках, і з наданням субсидій.

— Водоканал — молодці, 5 балів ставлю!

Найгарячіше — тут, у call-центрі. За допомогою багатоканальних номерів зі споживачами спілкуються 12 операторів.

— Нічого страшного, ваші кошти залишаться на вашому рахунку і ви скористаєтесь ними.

— Все вірно, дякую за дзвіночок.

— Скажіть показнички.

Серед операторів call-центру — і пані Олександра. Говорить: шквал дзвінків щодня, зокрема і через перебої з водопостачанням у зв’язку з вимкненням світла.

Олександра Литвин — оператор call-центру КП ПОР «Полтававодоканал»: У нас на довідці 12 операторів, кожного дня багато дзвінків. В кінці місяця дуже великий наплив, споживачі нам дзвонять, передають показники. Різні питання у нас виникають.

Кожен оператор call-центру приймає за день до сотні дзвінків. Окрім стаціонарного номера у Полтаві 61-28-21, дзвінки приймають і за мобільними: (050) 403-03-75 та (067) 549-92-67. Якщо за цими номерами прагнете передати показники приладів обліку води, а з оператором поговорити не вдається, не поспішайте класти слухавку — через деякий час увімкнеться автовідповідач, — говорять фахівці.