Огнівка-Левада: бути чи не бути комунальному маршруту?
Мешканці обох мікрорайонів Полтави одноголосно говорять: цей маршрут потрібен, оскільки приватні маршрутки після 19:00 вже не їздять і сполучення Огнівки з Подолом практично немає. Через це полтавський активіст створив на сайті Полтавської міської ради необхідну петицію. Чим ще вигідний цей маршрут та як коментують представники міської влади це питання — дізнавалася Ольга Козіна.
Огнівка — Левада. Такий маршрут комунального автобусу пропонує петиція, що 13 лютого з’явилася на сайті Полтавської міської ради. Створив її транспортний блогер Назарій Никончук. Це дасть змогу жителям двох спальних мікрорайонів отримати надійний транспорт до 22-ї години, оскільки приватні перевізники з’їжджають з маршрутів вже о 19-й, говорить автор петиції.
Назарій Никончук, транспортний блогер, автор петиції: Постійні скарги мешканців Садів-2, Огнівки, Левади: у них досі немає нормального транспорту після 19-ї. І жителі Огнівки, Садів-2 скаржаться на те, що немає прямого комунального автобуса з Огнівки до центру. Є тільки 2 кільцевих через Юрівку, через Половки, а до центру, на жаль, комунального немає.
В депо автобусів достатньо — наразі з 20 нових виїжджає лише 13 — стверджує автор петиції.
Назарій Никончук, транспортний блогер, автор петиції: 4 автобуса на маршрут можна пустити спокійно і буде резерв у кількості 3 одиниці. Це б дало змогу розвантажити і Огнівку, і Сади, і дати сполучення з Огнівки на Леваду комунальний, тому що 13-й тролейбус давно вже закритий. Мешканці Левади давно вже просили відновлення цього маршруту, а так автобус міг би частково компенсувати напрямок з Подолу на Алмазний, Огнівку і Сади-2.
Комунальний автобус Огнівка-Левада вкрай потрібен — в один голос підтверджують і самі мешканці Огнівки й Садів-2.
— У мене онук лежав на Леваді, дорого їхати! В лікарні лежав, мені треба було більше місяця возити йому поїсти — і кожен раз 20 грн. Для мене це дорого. Якби був комунальний транспорт по пенсійному посвідченню, було б дуже правильно.
— Звичайно, комунальні потрібні. Після 19-ї нічого вже не їзде. У вихідні важко добратися. І повинні бути GPS-навігатори, щоб люди могли зорієнтуватися. Гляньте: нема ж ніде нічого, ходять спонтанно!
— Звичайно, потрібен. От я їду в лікарню. 57-й їздив в центр у лікарню, тепер взагалі нічого нема.
Поки що в місті зайвих автобусів немає — говорить напротивагу транспортному блогеру перший заступник міського голови Валерій Пархоменко. Натомість обіцяє жорсткіше контролювати роботу приватних перевізників.
Валерій Пархоменко — перший заступник міського голови Полтави: Резервних автобусів нема, тому що ті, що були у комунального підприємства, віддали нашим Збройним Силам. Петиція якщо запущена, ми її розглянемо, якщо є така необхідність по пасажиропотоку. Наскільки я знаю, сьогодні там працює 2 перевізника. У мене позиція досить жорстко працювати з перевізниками, якщо він не виконує функції — розірвали договір, знаходимо іншого і працюємо.
Наразі петиція набрала вже понад 160 голосів із 250 необхідних для її розгляду в міськраді. До завершення голосування ще 88 днів.