Захист прав учасників освітнього процесу на Полтавщині: як подати звернення до управління Держслужби якості освіти?

В управлінні Державної служби якості освіти у Полтавській області розповіли, як правильно подати звернення до відомства у разі виникнення питань про доступ до якісної освіти, а також дотримання чинного законодавства про освіту.
«Захист прав учасників освітнього процесу — педагогів, здобувачів освіти, їх батьків — серед пріоритетів діяльності Державної служби якості освіти України», — наголошують в Управлінні.
Звернутися до Управління можна у декілька способів:
— надіслати звернення на електронну пошту [email protected] або на адресу 36 003, місто Полтава, вул. Коваля, 3, каб. 118;
— зателефонувати на «гарячу лінію» (050) 211-18-45;
— викласти звернення на особистому прийомі (попередній запис за телефоном (050) 211-18-45).
У зверненні має бути:
— зазначене прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання громадянина;
— викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Письмове звернення має бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику буде надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає. Звернення надіслане через інтернет (електронне звернення) вважаться різновидом письмового звернення та оформлюється з дотриманням вказаних вимог.