МІНІСТР ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ТА ТОРГІВЛІ АЙВАРАС АБРОМАВИЧУС ВІДВІДАВ ПОЛТАВЩИНУ

Полтавщину з робочим візитом відвідав міністр економічного розвитку і торгівлі Айварас Абромавичус. Мета візиту - ознайомитися з головними промисловими підприємствами Кременчука, їх проблемами та потребами. Спочатку пан міністр відвідав Кременчуцький завод дорожніх машин. Минулого року завод тут продали подукції на 449 мільйонів гривень, проте нині ситуацію важко назвати стабільною, розповідають керівники підприємства. Головним чином, говорять, через припинення торгівельних відносин із Російської федерацією. Нині сподіваються, що власну продукцію почне купувати саме Україна.
Володимир Пономаренко, начальник управління зовнішньо-економічних зв’язків та реалізації ПАТ «Кременчуцький завод дорожніх машин»
"Я надеюсь что етот год будет переломним для того чтоби нашу продукціию стали покупать именно наши дорожники, потому что все знают что есть только направления, дорог нет."
Керівництво заводу запевняє - будь-яку потребу України вони взмозі виготовити, головне, аби перевагу не віддали імпортерам. Після Кредмашу делегація з міністра економіки та губернатора області завітала на Крюківський вагонобудівний завод. Оглянувши найсучасніші розробки підприємства, які замість того, щоб працювати, просто стоять, почесні гості поспілкувалися із представниками ЗМІ. Пан міністр розповідав про те, чому Росія більше не купує наших товарів, мовляв не лише тому, що маємо воєнний конфлікт, а й тому що рубль знецінився. «Робота ведеться, переговори тривають, передусім з країнами європи», так говорить міністр.
Айварас Абромавичус, мініст економічного розвитку та торгівлі України
"З другой сторони ищут ринки сбита за границей. В даний момент обсуждаем как омочь украинскому товару в его пролдвижении за границей."
Губернатор Полтавщини Валерій Головко говорить, що робота йде. Найближчим часом держава збирається купувати у полтавських підприємств.
Валерій Головко, голова Полтавської ОДА
"міністреством інфраструктури щодо поставки пасажирських вагонів. Додатково є інформація про придбання ескалаторів, вся нинішня лінійка на сьогодні є. Вона в роботі."
Голова спостережної ради та президент Крюківського вагонобудівного заводу Володимир Приходько наголшшує - за останні три роки штат підприємства скоротили з 9 тисяч до семи. Якщо у 2012-му завод виготовив та реалізував більше одинадцяти тисяч вагонів, то минулого року лише дві з половиною тисячі. Він говорить прямо, вирішення проблеми нині - лише український ринок.
Володимир Приходько, президент ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод»
"Основной упор и решений проблеми ето ринок украини и если ктот ринок будет закрит то ожидания будут гораздо тяжелее. Поскольку старни таможенного осюза запретительними методами закрили ринок."
Останнім успіхом підприємства стала перемога у тендері на постачання п’ятдесяти вагонів для метрополітену. Серед іншого, говорять, нині спостерігається лобіювання іноземних компаній, хоча наші виробники пропонують кращу продукцію за меншу ціну. Головне питання сьогодні залишається відкритим: коли економічна ситуація в країні не те, щоб стабілізується, а хоча б перестане погіршуватися.