У Полтаві планують оптимізувати паркувальні майданчики

У Полтаві оптимізуватимуть паркувальні майданчики. Проектна документація вже в розробці — говорять в Інстуті розвитку міста. Додають — стосуватиметься це центральної частини міста. Що являтимуть собою оновлені парковки та де залишають свої авто полтавці зараз — з’ясовували наші кореспонденти.

Ніде припаркуватися, щоб лишити автівку. Так каже водій Віталій. За його словами така проблема існує по всій Полтаві.

Віталій, водій: Навіть ось тут доводиться ставати, де може й не потрібно ставати, а доводиться. Там пішохідні переходи, авто багато, місця мало.

У справах їздить полтавка Наталія Володимирівна. Щоб знайти місце, де припаркуватися, говорить, витрачає півгодини.

Наталія Володимирівна, водійка: У місті паркомісць точно не вистачає, і я так розумію, що і водії не винні, реально немає, де ставити машину. Але знайти місце для паркування, якщо ти їдеш по якимось справам — практично неможливо. А що робиться у дворах — це просто жах.

За словами Наталії Володимирівни проблема парковок у Полтаві стоїть гостро.

Наталія Володимирівна, водійка: Цим потрібно займатися, щоправда не в шкоду зеленим парковим зонам, адже, це теж необхідно, але вирішувати проблему паркування транспорту в місті гостро необхідно.

Незабаром у Полтаві таки мають оптимізувати паркувальні майданчики. Мова про центральну частину міста, — розповідає заступник директора «Інституту розвитку міста» — начальник відділу урбаністики та інфраструктурних проектів Олександр Печененко. Додає: вже зустрічалися із цього приводу із проектувальниками.

Олександр Печененко, заступник директора КО «Інституту розвитку міста» — начальник відділу урбаністики та інфраструктурних проектів: Тут підхід саме в тому, щоб реорганізувати вуличну мережу, той простір вуличний з чіткими розмежуваннями того, де можна паркуватися, з визначенням фізичного матеріального розміткою, знаками, власне, інфраструктури паркувальної.

Проте завдання збільшення кількості паркувальних місць, — говорить Олександр Печененко, не стоїть. Планується не створення додаткових місць, а власне ущільнення існуючого потенціалу для забезпечення паркування.

Олександр Печененко, заступник директора КО «Інституту розвитку міста» — начальник відділу урбаністики та інфраструктурних проектів: Раціоналізація прийняття рішень заключається в тому, щоб максимально ефективно використовувати той простір, де це необхідно і у відповідності до правил дорожнього руху може бути організований там за рахунок паралельного паркування, де можливо, треба реорганізувати відповідно до потенційного ресурсу, який є в межах вулиці. Під кутом, під 90 градусів або ще якимось чином.

Виготовлення проектної документації паркомісць у Полтаві орієнтовно планують завершити за три місяці, — говорять в Інституті розвитку міста. Тим часом у патрульній поліції повідомляють — лише протягом цього року патрульні винесли понад 600 постанов за неправильне паркування.

Наталія Костильова, речниця патрульної поліції Полтавщини: Протягом поточного року патрульні винесли 629 постанов за порушення правил зупинки та стоянки транспортних засобів, з них 465 постанов було винесено на вулиці Шевченка.

Розмір штрафу за неправильне паркування стартує від 340 грн, — нагадують правоохоронці. Але, залежно від специфіки порушення, він може збільшуватися до 1700грн.