Полтавських представників мас-медіа вчили професійним стандартам журналістики у час війни

Відомий український журналіст, теле та радіо ведучий, медіа-експерт Андрій Куліков завітав до Полтави, де провів медіа-тренінг для журналістів. Тема розмови: «Професійні стандарти журналістики у час війни: що змінюється?». Власне, за словами експерта, необхідні швидше не зміни в роботі акул пера, а ще більш сумлінне ставлення до виконання своїх обов»язків. Журналісти повинні бути не адвокатами влади, а об»єктивною правдивою стороною і не дати можливості політикам прикривати свої дії війною.

Андрій Куліков , медіа-тренер, журналіст
"Ми дотримуємося професійних стандартів ще більше, ніж у мирний час і навчаємося під час війни не брехати, не прикрашати дійсність. Тому, що будь-яка брехня… дуже швидко або з плином часу призводить до втрати жителів і до розчарування,. І психологічна травма, яку отримують наші співгромадяни стає глибшою. "

Суспільство повинно знати і розуміти реальний стан свого війська, переконаний Андрій Куліков. Звичайно, зазначає він, місце перебування, маршрути, кількість боєприпасів батальйону варто приховувати, втім все інше має бути відомо.

Андрій Куліков , медіа-тренер, журналіст
"Все інше, в тому числі жалюгідний стан(якщо він є) війська, недоладність команди потрібно знати суспільству для того, щоб воно могло справляти тиск на того, на кого може його справити. "

Головним завданням журналіста на сьогодні тренер вважає навчити суспільство медіа-грамотності. Самим навчитися аналізувати факти, робити з них висновки. Головне точно визначати поняття , а не як це вийшло з початком бойових дій з багатьма термінами .

" Запеклий бій-це коли доходить справа до рукопашної... іде дуже активне протистояння. Навіть ми не завжди знаємо тлумачення цієї інформації, що вже говорити про нашу аудиторію. "

Зважаючи на те, що на сьогоднішні довіра до журналістів в Україні падає, Андрій Куліков радить відмовитись представникам ЗМІ, особливо друкованих, від цензури, вважаючи, що вона лише спотворює факти. А штампи про те, що журналісти продажні та слабкодухі, навіюють самі ж політики - впевнений медіа-експерт.