У ПОЛТАВІ ВЖЕ ВТРЕТЄ ВІДБУВСЯ КОНКУРС ВІДЕОРОЛИКІВ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ "НЕ МОВЧИ!"

У нашому місті вже втретє пройшов молодіжний конкурс відеороликів соціальної реклами «Не мовчи!». У 2013-му його присвятили гендерній політиці, минулого року - профорієнтаційній роботі. Нині змагання оголосили у двох номінаціях: «пропаганда здорового способу життя» та «профілактика вживання алкогольних, слабоалкогольних, тонізуючих напоїв, енергетиків».

Світлана Порохня , заступник міського голови
" Сьогодні питання здоров»язберігаючих технологій на вустах від школяра до дорослого, тому було обрано цей напрямок. Щоб популяризувати здоровий спосіб життя і довести нашій молоді, що вживання алкогольних, тютюнових виробів призводить до погіршення їхнього здоров»я. "

У конкурсі участь взяли 11 відеоробіт подані в номінації «пропаганда здорового способу життя». Перемогу одержав дует Юлії Вдовіної та Юлії Золотарьової з творчим доробком « Здоровий спосіб життя - це модно!».

Юлія Золотарьова , переможниця конкурсу «Не мовчи»
" Я сама намагаюся вести здоровий спосіб життя. Не вживаю алкогольних та тютюнових виробів. Намагаюся займатися спортом і дуже закликаю нашу молодь проводити свій час не вживаючи алкогольні напої, а знайти шляхи, щоб це було весело, сучасно, позитивно і корисно. "

Голова експертної комісії Світлана Порохня зазначила - всі роботи були дуже цікавими та різноманітними. Дуже приємно, говорить вона, що юнаки та дівчати щороком все більше починають усвідомлювати негатив шкідливих звичок та знаходити їм альтернативу.

Світлана Порохня , заступник міського голови
" Дуже добре, що молодь цікавиться цією темою і приємно, що в останні роки більше молоді намагається… займатися спортом, туризмом, подорожуванням, але звичайно є ще в нас проблеми. "

Всі учасники отримали грамоти, сертифікати на безкоштовне користування послугами інтернету та телебачення, на гру у боулінг, подарункові пакети, солодкі подарунки. А соціальну рекламу переможців ще й транслюватимуть на місцевих телеканалах.