Підприємців навчали користуванню касовими апаратами.

З 1 липня полтавським підприємцям доведеться працювати з касовими апаратами. Це передбачено змінами до податкового кодексу, які вносить закон України від 28 грудня минулого року. Бізнесменам 3-ї групи доведеться реєструвати всі грошові операції за допомогою реєстраторів. Про те, як ними користуватися та про нюанси нововведень підприємцям розказали на семінарі працівники міської податкової інспекції та центрів сервісного обслуговування.

Валерій Ульянов, директор сервісного центру
"Треба вміти програмувати ціну, кількість товару, подавати звіти до податкової в електронному вигляді. Звіти та контрольна стрічка йдуть на податкову напряму. "

Представникам ділових кіл пояснили, як обрати оптимальну модель касового апарату, як налаштувати та використовувати техніку. У податковій інспекції наголошують: введення реєстраторів піде на користь сфері бізнесу. Це і протидія контрабанді, і контроль за обігом коштів, і видача чеків, з якими споживачі зможуть захищати свої права.

Олег Бакум, заступник начальника ДПІ в м. Полтаві
"Кожен споживач, коли отримує товар, має право захистити свої споживчі права. Фіскальний чек дає змогу це зробити. "

Щоправда, підприємці поки що ставляться до таких новацій насторожено. Кажуть: використання апаратів може не спростити, а навпаки - ускладнити їм життя.

Володимир, приватний підприємець
"Вартість касового апарату велика. Щомісячне обслуговування дороге. Якщо б влада хотіла спростити ведення бізнесу, вона мала б ввести це нововведення пізніше, коли економіка буде в нормі, а не в такому стані, як зараз. "

Із першого липня реєстратори мають закупити підприємці 3-ї групи - ті, які мають необмежену кількість найманих працівників та дохід до 20 мільйонів гривень на рік. Представників 2-ї групи - не більше 10 працівників та з доходом у півтора мільйони - змусять користуватися касовими апаратами з початку наступного року.