Полтавці обурені транспортною системою міста

Останнім часом полтавці постійно скаржаться на якість та вартість транспортного перевезення у нашому місті. Маршрути переповнені приватними автобусами, натомість тролейбусів люди чекають більш, ніж по пів години.

Світлана Василівна , полтавка
" За пол часа прошло штук 15 автобусов, маршруток и не одного троллейбуса. Знаете почему? - Знаю. Им не выгодно.
 Чтоб мы ездили этими автобусами, а их ездит там по 10 человек, а троллейбусы битком забиты. "

Іван та Анна , полтавці
" Вас влаштовують ціни в транспорті на проїзд?- Як пенсіонерів нас, звичайно, не влаштовує, якщо тролейбусом, то нам даром, а так.
 А як ходять тролейбуси? - Та поганенько. Вони нам все обіцяють. - Вам хотілось би частіше? - Звичайно. І пізніше. А то взагалі у 8 годин вечора від дітей їдеш не дочекаєшся. Все мафіозі. "

Раніше - розповідає громадський діяч Сергій Чередніченко - ситуацію рятувала програма «Місто без околиць». Адже місця для пільговиків в автобусах інших перевізників обмежені до одного чи максимум двох осіб, а вже з 20-ї машин на маршруті стає значно менше. «Місто ж без околиць» безкоштовно перевозили майже всі категорії соціально-незахищених верств населення та дотримувались чіткого графіку.

Сергій Чередніченко , громадський діяч
" Рік тому нам Олександр Мамай сказав, що цю програму закривають, бо більшість автобусів їдуть в АТО. Але, як ви бачите, автобуси як стояли, так і стоять в тролейбусному управлінні. А навіщо Мамай закрив цю програму? - Для того, щоб більше людей їздило по 4 гривні. В цих автобусах пільговиків майже немає. Тому, ми стаємо свідками, як міська влада дурить людей і робить все не для того, щоб зробити місто комфортнішим, а для того, щоб збагатитися. "

Щоб переконатись у цьому не потрібно довго думати, достатньо поглянути на вартість пального - каже Сергій Чередніченко. Саме до ціни на бензин апелював мер, підвищуючи вартість проїзду у громадському транспорті.

Сергій Чередніченко , громадський діяч
"Про що нам говорив міський голова, коли мотивував підвищення проїзду? - Про велику вартість пального. Пальне зараз на 5 гривень здешевшало, а вартість проїзду залишилась. І знову ж я хочу повідомити полтавців про те, що більшість маршруток їздить на газу, а газ також впав у вартості. "

Щоб якість перевезень у Полтаві змінилась на краще треба повністю змінювати роботу усієї транспортної системи міста - переконаний Сергій Чередніченко. Перший кроком до змін може стати повернення програми «Місто без околиць».