«Обласний контактний центр»

Про те що у Полтаві працює контакт центр Валентина Білякова дізналася випадково - від незнайомого чоловіка, який дав номер «гарячої лінії» та порадив звернутися туди зі своєю проблемою, мовляв там допоможуть із її вирішенням .

 Валентина Білякова, пенсіонерка
"В прошлом году отака жара була, у нас не було води 3 доби, 40 градусів було жари. Ніто от ітруби по Пушкінській, там чугунні труби давно ще з 35 року вони посипалися вже всі їх треба було мінять. Перекрили воду туалетів немає." 

Подібні проблеми одні з найчастіших з якими звертаються полтавці. Хоча вже залежить і від пори року - говорять чиновники.

Валерій Пархоменко, заступник голови - керівник апарату Полтавської ОДА
"Найбільше питань стосуються житлово-комунального господарства. Тобто тільки відключили гарячу воду на ремонт зразу всі телефони червоні. Щойно випав сніг і машини не пішли чистити. Тобто питання просто життєзабезпечення міста"

Таких звернень з 2009 року в обласній державній адміністрації отримали близько 11 з половиною тисяч. Обласний ж контактний центр як самостійна юридична установа працює з вересня 2012 року. 

 Валерій Пархоменко, заступник голови - керівник апарату Полтавської ОДА"Отримують на «гарячу лінію» звернення, вони приймають рішення до кого воно стосується, це чи житлово-комунальне господарство, чи там освіта чи медицина і зразу воно автоматисн стає н аконтроль, це 5 там – 7 днів в відповідь поступає і нам і заявнику"Як зазначають в обласній адміністрації, ще одним позитивом є те що в робота центру дає можливість контролювати владу на місцях.

 Валерій Пархоменко, заступник голови - керівник апарату Полтавської ОДА
"Звернення проходять прозоро, вони не потрапляють на районний або міський рівень, вони зразу приходять до нас або в адміністрацію президента. "
Таких центрів по Україні вже створено 14, ще 8 - у розробці. У Полтаві ж думають про можливе розширення установи.