260 тисяч мешканців області звернулися до органів соціального захисту населення за призначенням субсидії

У Полтавській облдержадміністрації пройшов круглий стіл з актуальних питань, які виникають в процесі призначення житлових субсидій у мешканців Полтавщини. До органів соцзахисту населення,- говорить Людмила Корнієнко, директор Департаменту праці та соціального захисту населення Полтавської облдержадміністрації, вже звернулося 260 тисяч, тобто це 19% від загальної кількості жителів області.
 Людмила Корнієнко, директор Департаменту праці та соціального захисту населення Полтавської ОДА
 «Якщо визначати порівняно з іншими областями по відсотках від населення, у нас найвижчий показник охоплення сімей житловими субсидіями. Це не свідчить, що мешканці області мають найнижчі доходи, при призначенні субсидії 2 чинники, які покладаються в основу-це оплата комунальних послуг і розмір доходів кожної окремої сім»ї, ми на 5 місці по доходах»

Людмила Корнієнко зазначає,- роботу з виявлення потенційних отримувачів відшкодування розпочали у травні. Цей етап у визначенні сімей пройшов вдало. Тож нині зменшилася кількість людей, які звертаються до органів соцзахисту населення, щодо призначення субсидії.

Людмила Корнієнко, директор Департаменту праці та соціального захисту населення Полтавської ОДА
 «Право на субсидію визначено десь 250 тисяч сімей, середній розмір субсидії, десь 1300 гривень на сім»ю. Якщо підсумувати оплату комунальних послуг одержувачів субсидії, в середньому вийшли на показник 7,7% від доходів сім»ї»

Нині,- розповідають фахівці, виникають питання у людей, які сплачують кошти за користування житлово-комунальними послугами з визначеним розміром відшкодування. Ця інформація зазначена у відповідних платіжках, які отримують мешканці Полтавщини. У них можна побачити інформацію про особисті дані людини і період на який призначена субсидія. Його розподіляють окремо на опалювальний та неопалювальний.

Світлана Матуйзо, заступник директора Департаменту праці та соціального захисту населення Полтавської ОДА
 «Перша колонка буле організація-надавач послуг, це зрозуміло, особовий рахунок, на який буде сплата»
 «Одна колонка-це соціальна норма, тобто норма в межах якої надається субсидія, в межах соціальної норми житла. Наступна колонка-розмір субсидії, розбитий по кожній організації надавачів послуг»
«Остання колонка-це обов»язкова сплата, які сплачує кожна окрема сім»я»

За обов»язкову плату варто розраховуватися щомісяця, незалежно від того, встановлений лічильник у будинку, чи ні. Але, якщо він все ж є і сума спожитої послуги менша, ніж обов»язкова частка, то сім»я сплачує за фактом використаних послуг.