«Полтававодоканал» став учасником проекту «Бенчмаркінг» в Україні, розробленого європейською асоціацією

Завершився перший цикл проекту «Бечнмаркінг». Його мета -дослідити роботу українських водопровідно-каналізаційних підприємств. Протягом 2015 року до неї долучилося 8 учасників. Серед них і Полтава.

Олег Кретович, генеральний директор КП "Полтававодоканал"
"На протязі 2015 року активно ми брали участь в цьому проекті. І це був лише перший етап. В 2016 планується // етап, який буде розширювати коло учасників і серед підприємств України, і підприємств Європейського Союзу, який пройшов цей шлях давно."

Під час участі в проекті, «Полтававодоканал» призначив дві відповідальні за даныспостережень особи: один працівник технічного напрямку та один -економічного. Їм доручили визначити слабкі та сильні сторони діяльності підприємства. Під час семінару-презентації розповіли - водопостачання міста здійснюється за допомогою п'яти водозабірних майданчиків. Для створення необхідного запасу води та регулювання її подачі в місто побудовано 8 резервуарів. Функціонує 2 відділи лабораторії з контролю за якістю питної води - хімічний та бактеріологічний.

Олександр Агафонов, представник Асоціації «Укрводоканалекологія»
"Показники якості на високому рівні. Тому на питання: «Яку воду ми п’ємо?» цілком можна відповісти -хорошу воду."

Результати другого етапу проекту дозволять водопровідно-каналізаційним підприємствам усунути недоліки для користувачів послуг та стати привабливими для потенційних інвесторів.