Фахівці в сфері туризму зібралися за круглим столом
«Туристичний імідж як чинник конкурентоспроможності регіону» - на круглогому столі під такою назвою фахівці в сфері туризму обговорювали різноманітні варіанти для привернення уваги туристів до Полтавщини. Як зауважила заступник начальника управління інфраструктури та туризму облдержадміністрації Лариса Оніщук: в туристичному іміджі важливі всі фактори: від естетичної привабливості міста чи селища, закінчуючи станом доріг.
Лариса Оніщук, заступник начальника управління інфраструктури
та туризму Полтавської ОДА
«Справа в тому, що турист поєднує сорок галузей, тому тут важко вплинути на всі
важелі. Дороги – це одна галузь, заклади харчування, проживання. Тому треба
працювати з фахівцями в цих сферах. Адже може бути хороший заклад, але неякісний
персонал надає неякісні послуги»
Має велике значення і ціновий діапазон
страв, пропонованих закладом, - додає власниця одного з полтавських кафе Наталія
Лещенко. Сьогодні далеко не кожен турист може дозволити собі дорогі обіди. Тому
закладам необхідно підлаштовуватись під клієнта.
Наталія Лещенко, власниця кафе
«Задача власникам кафе вкластися в ту суму, яку пропонує
турист, тобто ми не йдемо від того, що ми пропонуємо. Ми йдемо від того, що
туристи нам пропонують свій чек, і ми вже на нього пропонуємо, і як я вважаю, то
досить багато»
Подібні нюанси в конкурентоспроможності регіону мають велике значення, - зазначив начальник відділу туризму та культурної спадщини управління культури Полтавського міськвиконкому Віталій Павлов. Адже кожен окремий регіон на туристичній карті має як позитивний, так і негативний імідж. І пов’язано це з різними факторами. Наш же Полтавський регіон за декілька останніх десятиліть набув великої популярності серед туристів, яка з кожним роком зростає.
Віталій Павлов, начальник
відділу туризму та культурної спадщини управління культури Полтавського
міськвиконкому
«тоді коли
Полтава, коли область попали до череди ювілейних дат: 200 рр Гоголю, 300 рр
Полт. битві» + 00:31 – «…тисяча століття безперервного існування Полт.
городищаІ. Тобто це ті моменти, коли область впевнено про себе заявила на
турист. Карті як позитивний регіон»
Фахівці у сфері туризму
сподіваються,- інтерес до нашого регіону у туристів лише зростатиме, а вони в
свою чергу зроблять все для цього необхідне.