В рамках інформаційно-рекламного туру Полтавщину відвідали фахівці туристичних агентств з різних міст України

На Полтавщину з»їхалися понад 20 представників туристичних фірм з різних куточків держави в рамках інформаційно-рекламного туру регіоном. Екскурсії визначними куточками тривали протягом 2 днів. Лариса Оніщук, виконувач обов»»язків начальника управління інфраструктури та туризму облдержадміністрації розповідає,-такі заходи проводять аби привернути увагу до Полтавщини не тільки туристів, а і фахівців, які влаштовують поїздки.

Лариса Оніщук, в.о.нач. управління інфраструктури та туризму Полтавської ОДА
«Навчити фахівців, які возять групи, щоб вони давали в Полтаву не 1 маршрут, а декілька. Щоб це можна було якомога більше охопити наших закладів, більша наповнюваність музеїв, створення позитивного іміджу області»

Представники туристичних фірм побачили районний музей Рушника, дитячі оздоровчі табори , визначні пам»ятки області. А в Полтаві для них влаштували екскурсію музеєм Короленка. Відвідувачі кажуть,- сподобалося, що вона пройшла в театралізованій формі. На порозі їх зустріли екскурсоводи, яких гості бачити не звикли. Працівники музею перевтілились у Володимира Короленка та його доньку.

Олександр Матіщук, представник туристичної фірми м. Кривий Ріг
 «Екскурсія досить незвичайна, досить театралізовано зроблено. Це відрізняється, якби екскурсовод сухо розповідав, те, що він вичитав. Тут цікаво тим з точки зору самих мешканців, які живуть в цьому будинку і вони представляють свій будиночок»

Після екскурсії всі присутні підбили підсумки інфо-туру та зазначили,-набутий досвід будуть впроваджувати і в своїх областях.