Перспективи освіти

Система роботи з обдарованими учнями має бути органічною, складатися із сукупності методів, форм, прийомів та засобів, які б формували особистість дитини. Про це говорили на прес-конференції керівництва Департаменту освіти і науки облдержадміністрації та підвідомчих закладів. Такий комплекс повинен впроваджуватися поступово.

Віталій Зелюк
 ректор обласного інституту післядипломної освіти ім. М.В. Остроградського
"Найважливішим в організації роботи з обдарованими учнями є якраз створення загального поля креативності, яке сприяє розвитку творчих здібностей."

Полтавські обдаровані учні минулого навчального року показали гарні результати -на четвертому етапі Всеукраїнських олімпіад здобуто 32 дипломи переможця. Участь у міжнародних інтелектуальних змаганнях також результативна -1 срібна медаль та 3 бронзових із математичної олімпіади Австралії, третє місце отримали на Міжнародній олімпіаді з інформатики, що відбулася в італійському місті Сірміоне. Та зараз, говорить Олесандр Коваль, заступник голови облдержадміністрації, незважаючи на такі вагомі перемоги міських учнів, необхідно звернути увагу на сільські школи.

 Олександр Коваль
 заступник голови Полтавської ОДА
"Більше 50% ,така специфіка Полтавської області, де в сільській місцевості школи малокомплектні.Ми фінансуємо ці школи, іноді за рахунок інших шкіл, таких, які комплектні."

Нового навчального року Полтава прийматиме фінальний етап Всеукраїнського турніру юних хіміків і Всеукраїнську олімпіаду з історії.