Електронні черги та друковані рецепти на ліки - революційні нововведення у 4-й міській клінічній лікарні .

Віднині коридори 4-ї міської клінічної лікарні без черг. Завдяки впровадженій на території медичного закладу комп’ютеризованої системи, потрапити на прийом до лікаря стало значно простіше. Тепер у реєстратурі, пацієнту вказують конкретний час, на який потрібно прийти.

Наталія Красько, заступник головного лікаря по поліклінічній роботі
«Ми знаходимося з вами в одній із найперших комп’ютерних реєстратур. Тут ось чотири робочі місця, де знаходяться медреєстратори, кожне робоче місце оснащене ПК. Через ПК кожен медреєстратор має доступ до електронної бази пацієнтів»

До електронної бази, - додає Наталія Красько, - занесені історії хвороб усіх пацієнтів, яких обслуговує 4-та міська лікарня. Їх нині понад 100 тисяч.

Наталія Красько, заступник головного лікаря по поліклінічній роботі
«Коли людина звернулася, її знаходять в базі. Потім реєстратор відкриває графік по кожному вузькому фахівцю, і записує пацієнта на той вільний час, який вказаний у графіку»

Завдяки діючій комп’ютеризованій системі, бачать всю інформацію по пацієнтам і лікарі. Це значно спрощує роботу, - зауважують медпрацівники, - та економить час пацієнтів.

Людмила Піляй, завідувач амбулаторії загальної практики-сімейної медицини № 6
 «Якщо пацієнт прийшов на прийом до сімейного лікаря, то всі інші консультації, якщо потрібно, вирішує сімейний лікар. Пацієнту не потрібно спускатися в реєстратуру. Зручно це і лікарю, адже якщо перед цим пацієнт був у вузького фахівця, сімейний лікар бачить який був діагноз»

Відпала нині необхідність і писати рецепти лікарських препаратів від руки. Тепер: що приймати, в яких дозах та коли, лікарі друкують на комп»ютері.
Амбулаторна карта пацієнта також набула нового вигляду, тепер це маленька ідентифікаційна картка, з якої зчитують інформацію.

Наталія Красько, заступник головного лікаря по поліклінічній роботі
 «Тобто ви надаєте реєстратору цю карту і вона моментально зчитується. Інформація по цій карті захищена, система наша закрита, виходу в Інтернет у нас немає»

Пацієнти такими змінами задоволені. Говорять: нині потрапити до лікаря дійсно стало простіше.

Юрій, полтавець
«Я задоволений у 4 міську поліклініку. Зауважень в мене немає. Все добре, обслуговування на вищому рівні»

Тетяна, полтавка
 «Раніше стояли в черзі, тепер по телефону записалися, талончик взяли і відразу пішли. Зручно, дуже зручно»

Віктор, полтавець
"Я записуюся у сімейного лікаря на Огнівці. там мені дають номерок і я приходжу на назначений час і потрапляю до лікаря"

Представники 4-ї міської клінічної лікарні зазначають: комп’ютеризована система закладу і надалі буде вдосконалюватися, щоб послуги ставали все якіснішими, а пацієнти задоволенішими.