Тече дах!

У 22 будинку, що на провулку Соколова на Подолі, дах тече вже кілька років поспіль. Мешканці говорять: робити ремонт на верхніх поверхах - викидати гроші на вітер. Уже після першого дощу на стелі та стінах з’являються плями . Полтавці бояться, що рано чи пізно вода дійде до електромереж і уся п’ятиповерхівка залишиться без світла. А це таки станеться, переконані вони, якщо дах найближчим часом не відремонтують. Хоча у це громадяни майже не вірять.

Катерина Салтовська
мешканка будинку за адресою пров. Соколова, 22
«Ніде ніяких комунальних ремонтів. Стояки ми самі міняємо, труби - самі, прибираємо самі. Лампочки міняємо самі.»

Мешканці будинку розповідають: стільки раз зверталися до міських комунальних служб, що збилися з ліку. Останнього листа відправили до ЖЕО № 2. Там зазначили: за ремонти відповідає управління житлово-комунального господарства.

Сергій Губарев
мешканець будинку за адресою пров. Соколова, 22
«Виходив на місце майстер, оглянув і сказав: «Заяву вашу передали в управління ЖКГ, лише у там ці питання вирішують.» Відповідь з ЖКГ вже є, але ми вже рік чекаємо, щоб у під’їзді ту частину даху накрили.»

Тетяна Щербань з питання ремонту даху обдзвонила і обійшла мало не усі комунальні установи міста. Вона навіть разом із мешканцями писала листа до міського голови Олександра Мамая. Але у мера відповіли: усі питання - до управління ЖКГ. Пані Тетяна обурена: в управління немає черги звернень громадян. Точніше, вона є, але оновлюється щороку.

Тетяна Щербань
мешканка будинку за адресою пров. Соколова, 22
«Я зверталася вже стільки разів і була здивована тим, що в управлінні ЖКГ не ведуть обліку звернень громадян. Кожного року потрібно звертатися заново. Немає списків по фактах виконаних робіт і по тих людях, яким не допомогли. Щороку списки обновлюють.»

Ми спрямували інформаційний запит до управління житлово-комунального господарства, втім на момент виходу сюжету в ефір відповіді не було. Ми залишаємо право за зацікавленими сторонами висловити власну точку зору з приводу цієї ситуації