На полтавських дорогах з`явилося ще 5 нових сучасних тролейбусів

5 нових тролейбусів поповнили Полтавський тролейбусний автопарк. Сучасні, зручні, із низькою підлогою та оснащені пандусами для людей з обмеженими можливостями. Новітні Богдани Луцького виробництва презентували на підприємстві «Полтаваелектроавтотранс». 2 із них вже вийшли на маршрут Левада-Інститут зв"язку.

Олександр Мамай, міський голова
" Витрачено майже 25 млн грн. Безумовно - це дуже великі кошти, але це ті кошти, які сплачує територіальна громада, підприємці у міську казну. Ці кошти і повинні витрачатися для територіальної громади. Сьогодні пенсіонери користуються тролейбусом, діти безкоштовно, але я впевнений, що за 2 гривні в ньому може проїхати сьогодні будь-хто. "

Ключі від електричних автомобілів водіям вручав міський голова особисто . Після чого, мер випробував комфортну їзду на першому тест-драйві разом із пасажирами та працівниками підприємства. Для них - поява такого сучасного транспорту - це велика подія.

Наталія Бережна, водій тролейбуса

"Легкий у керуванні, для мене як жінки, висидіти 8 годин крутити кермо.
 Під одну ногу як в автомобілі педалі, сидіння комфортне. Тепло тут. "

Павло Богодістий, начальник технічного відділу КП «Полтаваелектроавтотранс»
"підвіска тролейбуса має електронне керування, тобто миттєво реагує на найменші нерівності дороги і згладжує їх, тому тролейбус дуже м»який на ходу. Ці тролейбуси вважаються одними з кращих машин такого класу. "

Переважна більшість екологічного транспорту - зізнається Павло Богодістий начальник технічного відділу КП «Полтаваелектроавтотранс»
- вже застаріла. Окрім тих, що закупили 4 роки тому, таких самих 10- ти Богданів, що курсують за маршрутом Кільцевий. За словами Олександра Мамая - поступовий перехід на такий сучасний вид електротранспорту переведе пасажирські перевезення в Полтаві на якісно новий рівень.

Олександр Мамай, міський голова
" Тролейбус нічим не поступається міському автобусу. Якщо тролейбуси приходять з-за кордону б/у, то тролейбуси нові. Ті 10 тролейбусів, які ми закупляли 4 роки тому вже пройшли по пів мільйона км пробігу. "

Павло Богодістий, начальник технічного відділу КП «Полтаваелектроавтотранс»

" Найстаріший тролейбус має вік 24 роки. Тому звісно є нагальна потреба нашого тролейбусного парку і ми сподіваємося, що така добра традиція продовжиться і в майбутньому. тобто по 3-5 тролейбусів буде надходити на наше підприємство. "

Міська влада обіцяє – майже щороку намагатиметься оновлювати парк екологічно чистого автотранспорту. Принаймні ремонтувати тролейбуси будуть регулярно. Крім цього, їх усі планують закупати і перефарбовувати лише у жовтий колір. Ціна ж на проїзд найближчим часом залишиться незмінною - 2 грн.