Кардинальна реформація Державної реєстраціїної служби

25 райдержадміністрацій, 6 міських рад обласного значення та 59 сільських, селищних рад - зараз виконують функції з державної реєстрації майна та бізнесу. А також 198 приватних та державних нотаріусів. Про це розповіли на прес-конференції щодо реалізації на Полтавщині реформ Міністерства юстиції України. Нагадаємо - до 1 травня 2016 року, ці функції виконували територіальні органи Мін`юсту.


Людмила Григор’єва начальник Управління державної реєстрації
"Хочу зазначити область досить активно в цьому напрямку працює. В чому полягала ця реформа передачі на місця повноваження. Кошти від реєстрації частково надходили в місцеві бюджети, а також частина в державний бюджет. "

З травня 2016 по квітень 2017 року на казначейські рахунки держави, від реєстрації по області надійшло майже 29 мільйонів гривень. Також важливим змінами в цій сфері є створення при Мін`юсті та його територіальних органах постійно діючу Комісію з питань розгляду скарг.


 Людмила Григор’єва начальник Управління державної реєстрації
" Ми безпосередньо розглядаємо скарги на дії бездіяльності державної реєстраторів, а також що стосовно відмови у державній реєстрації. До нас направляється скарга ,ми запрошуємо реєстратора запрошуємо скаржника витрибуємо документи розглядаємо.  Уже на протязі п’яти місяців 2017 року, уже в нас є - 15 скарг. "


Також обговорили і інші питання пов’язані з нововведеннями Мін`юсту, такі як видача свідоцтв про народження дітей безпосередньо в пологовому будинку та пілотний проект - «шлюб за годину».