Міністр внутрішніх справ Арсен Аваков з секеретарем РНБО Олександром Турчиновим відкрили у Полтаві новий сервісний центр МВС.

У Полтаві відкрився новий сервісний центр МВС. Подібні центри прийшли на зміну колишнім МРЕВам. Вони надають комплекс послуг, пов’язаних із реєстрацією та перереєстрацією транспортних засобів, послуг з видачі та обміну посвідчень водія, допуску до перевезення небезпечних вантажів тощо. На відкриття центру завітали міністр внутрішніх справ Арсен Аваков і секретар РНБО України Олександр Турчинов.
Міністр внутрішніх справ повідомив, що це перший у Полтаві оновлений сервісний центр, але вже двадцять перший в Україні. До кінця року подібних закладів планується відкрити п’ятдесят. Створюються вони з метою надання громадянам якісних послуг без корупції.
Арсен Аваков (міністр внутрішніх справ України)
"у нас велика кількість заяв про корупційні дії. Якщо об’єктивно подивитися на стан справ, то тільки два відсотки корупційних злочинів розглядаються у суді. Звичайно, важливо піймати за руку шахраїв чи хабарників, але стратегічно набагато важливіше прибирати системні ризики в корупції "

Міністр зауважив, що саме така система роботи як у цьому сервісному центрі є ще одним кроком, який прибирає низові компоненти корупції. Щодо роботи новоствореної організації, то вона набагато спрощує тривалість оформлення потрібних документів зазначає керівник головного сервісного центру МВС України Владислав Криклій
Владислав Криклій, керівник Головного сервісного центру МВС України
"На зміну старим чергам і віконцям до нас прийшла електронна черга. Ми скоротили таймінг низки послуг: заміна водійських посвідчень займає від 20 до 30 хвилин, реєстрація транспортних засобів - 1,5 - 2 години. Ці речі відомі тим, хто вже відвідував нові сервісні центри "

Окрім стаціонарних центрів, уже запроваджені й мобільні сервісні центри, які мандрують найвіддаленішими куточками України і надають державний сервіс на найвищому рівні, у зручний спосіб, що, на думку Владислава Криклія, наближує державу до громадян. Активно працюють у МВС і над тим, щоб все більше послуг можна було надати через Інтернет. Олександр Турчинов сподівається, що сервісний центр МВС у Полтаві працюватиме за європейськими стандартами, де все фактично без черги, без необхідності давати комусь хабар, а головне тут можна вирішити величезний комплекс питань, які раніше розглядалися протягом кількох тижнів.
Олександр Турчинов (секретар РНБО України)
«Були постійні проблеми, складнощі. Зараз все прозоро, красиво, сучасно. Я переконаний, що по всій країні, у всіх регіонах, у найвіддаленіших районах, а не лише в обласних центрах, найближчим часом будуть створені подібні сервісні центри. Запровадження таких технологій дозволяє показати, що Україна - це дійсно Європа», - наголосив секретар РНБО.
Олександр Комлєв (відвідувач контакт-центру МВС)
"На порядок лучше чем біло раньше. Впринципе и раньше нареканий не біло, а сей час на урівень віше. Рамного проще система все прозрачно, доступно, в об щем не візівает какого-то дискомфорта. Прийти сюда и решить свои жизненніе вопросі. "
Щодо подальших планів, то мінстр сподівається, що подібні прозорі центри будуть відкриті в районних центрах та будуть доступні кожному.