Про готовність до початку навчального сезону говорили на апаратній нараді у голови ОДА

Семенівський район не має власного державного нотаріуса - зазначає голова райдержадміністрації Федоренко - до них він приїжджає з іншого району раз на тиждень. Через це - виникають величезні черги та мало питань , які вирішуються. Хоча в селищі міського типу є приватні нотаріуси, місцеві рідко до них звертаються.

 Віктор Федоренко голова Семенівської РДА
" З людьми ведуть роз’яснювальні роботи, що приватні нотаріуси мають такі ж самі повноваження, але люди звикли довіряти державному нотаріусу і це привело до створення таких черг. "

Саме тому на апаратній нараді у голови облдержадміністрації обговорили питання оптимізації надання нотаріальних послуг на Полтавщині. Загалом на території області працює 160 приватних нотаріальні кантори і тільки 37 державних. Попри це основну роботу виконують саме держані контори. Основною проблемою - зазначили на засіданні - є нестача кадрів.


 Віталій Коноз заступник начальника головного територіального управління юстиції з питань державної виконавчої служби
"На сьогодні по штату передбачено 50 посад державних нотаріусів, заповнених нажаль є тільки  Всі ці посади стали вакантними переважно в 2014 0 1026 роках. Тобто тривалий час відбувається кадровий голод в нас і не заполюються ці посади. Ця проблема пов’язана з тим що складна процедура отримання свідоцтва і ліцензії на зайняття діяльністю нотаріуса."


Вирішувати проблему планують через співпрацю з центрами безоплатної вторинної правової допомоги. В них буде чергувати державний нотаріус, на прийом до якого люди повинні приходити вже з готовим пакетом документів. Попередню консультацію про перелік необхідних паперів будуть надавати саме працівники цих центрів.


 Віталій Коноз заступник начальника головного територіального управління юстиції з питань державної виконавчої служби
". Було прийнято ряд заходів щодо покращення ситуації в даному напрямку роботи. Зокрема на сьогодні розроблений план чергувань державних нотаріусів в центрах надання безоплатної вторинної правової допомоги. "


На апаратній нараді обговорили і готовність закладів освіти до початку навчального року. Директор Департаменту освіти й науки облдержадміністрації Олена Харченко зазначила - майже всі школи, ліцеї, училища оснащені новими сучасними кабінетами, необхідними підручниками - готові до роботи.


 Олена Харченко директор Департаменту освіти й науки облдержадміністрації
" Стосовно матеріально-технічної бази закладів освіти. На удосконалення матеріально-технічної бази заплановано 132 мільйони гривень. На 1 серпня 2017 року вже використано 110 мільйонів гривень, опанування коштів триває. Тобто кошти використовуються як на проведення відповідних ремонтно-будівельних робіт так і оснащення навчальних закладів."

Також на засіданні прослухали звіт екологічної інспекції в сфері поводження з твердими побутовими відходами та стан техногенно-екологічної безпеки, надзвичайні події та ситуації, які виникли на території області.