Про готовність до початку навчального сезону говорили на апаратній нараді у голови ОДА
Семенівський район не має власного державного нотаріуса - зазначає голова райдержадміністрації Федоренко - до них він приїжджає з іншого району раз на тиждень. Через це - виникають величезні черги та мало питань , які вирішуються. Хоча в селищі міського типу є приватні нотаріуси, місцеві рідко до них звертаються.
Віктор Федоренко голова Семенівської РДА
" З людьми ведуть
роз’яснювальні роботи, що приватні нотаріуси мають такі ж самі повноваження, але
люди звикли довіряти державному нотаріусу і це привело до створення таких черг. "
Саме тому на апаратній нараді у голови облдержадміністрації обговорили питання оптимізації надання нотаріальних послуг на Полтавщині. Загалом на території області працює 160 приватних нотаріальні кантори і тільки 37 державних. Попри це основну роботу виконують саме держані контори. Основною проблемою - зазначили на засіданні - є нестача кадрів.
Віталій Коноз заступник начальника головного територіального управління юстиції
з питань державної виконавчої служби
"На сьогодні по штату
передбачено 50 посад державних нотаріусів, заповнених нажаль є тільки Всі ці посади стали вакантними переважно в 2014 0 1026 роках.
Тобто тривалий час відбувається кадровий голод в нас і не заполюються ці посади.
Ця проблема пов’язана з тим що складна процедура отримання свідоцтва і ліцензії
на зайняття діяльністю нотаріуса."
Вирішувати проблему
планують через співпрацю з центрами безоплатної вторинної правової допомоги. В
них буде чергувати державний нотаріус, на прийом до якого люди повинні приходити
вже з готовим пакетом документів. Попередню консультацію про перелік необхідних
паперів будуть надавати саме працівники цих центрів.
Віталій Коноз заступник начальника
головного територіального управління юстиції з питань державної виконавчої
служби
". Було прийнято ряд заходів щодо покращення ситуації в даному
напрямку роботи. Зокрема на сьогодні розроблений план чергувань державних
нотаріусів в центрах надання безоплатної вторинної правової допомоги. "
На апаратній нараді обговорили і готовність закладів освіти до
початку навчального року. Директор Департаменту освіти й науки
облдержадміністрації Олена Харченко зазначила - майже всі школи, ліцеї, училища
оснащені новими сучасними кабінетами, необхідними підручниками - готові до
роботи.
Олена Харченко директор Департаменту освіти й науки
облдержадміністрації
" Стосовно матеріально-технічної бази закладів
освіти. На удосконалення матеріально-технічної бази заплановано 132 мільйони
гривень. На 1 серпня 2017 року вже використано 110 мільйонів гривень, опанування
коштів триває. Тобто кошти використовуються як на проведення відповідних
ремонтно-будівельних робіт так і оснащення навчальних закладів."
Також на засіданні прослухали звіт екологічної інспекції в
сфері поводження з твердими побутовими відходами та стан техногенно-екологічної
безпеки, надзвичайні події та ситуації, які виникли на території області.