Сексизм в рекламi - як дотримуватися правил - навчали на семiнарi.
Полтавцям розповіли що таке сексизм у рекламі та як його виявити. Експерти стверджують, на сьогоднішній день, рекламодавці йдуть різними шляхами, аби товар зацікавив людей. Тому сексизм є одним із таких інструментів а розпізнати його може кожен.
Ірина Лилик- голова ІГКР при Українській
Асоціації Маркетингу
«Ну наприклад «місце жінки на кухні», коли
говориться це лише для неї так би мовити, вона там буде дуже задоволена, якщо ви
їй подаруєте, якусь соковижималку, або «блондинка зможе зрозуміти умови нашого
кредитування»»
Порівняно з минулими роками рівень сексизму у рекламі зменшився, після заснування в 2011 Індустріального Гендерного Комітету з Реклами, їх дії направлені на моніторинг цих порушень та їх запобігання. Сексистська реклама зустрічається як на місцевих так і на центральних каналах, на білбордах, листівках та навіть в Інтернеті. В Україні існує закон щодо дискримінації людини в рекламі за певними ознаками, але як говорять організатори, звернень до суду натомість небагато.
Ірина Лилик- голова
ІГКР при Українській Асоціації Маркетингу
«Є стаття 8, де просто
є записано, що в рекламі заборонена дискримінація: за ознакою статі, раси,
мови»«Індустріальний гендерний Комітет ми прийняли стандарт для
дискримінаційної реклами взагалі»«який говорить, як побачити ще це за
реклама, цей стандарт він підписаний і прийнятий майже всіма фахівцями, які
працюють у сфері реклами і це мені здається великий крок
вперед»
Учасниця семінару Мирослава Баюн, понад 2 роки приватний
підприємець, з рекламою працює щодня, ділиться, і вона і її колеги
використовують такі елементи піару.
Мирослава Баюн-приватний
підприємець
«Звичайно коли ми рекламуємо , чим яскравіше, тим
краще, у випадку з проведенням цього заходу, хотілося б почути які рамки ми не
повинні переходити»
Загалом, зауважують організатори мета таких
заходів спрямована на протидію дискримінації за ознакою
статі.