Навчальні заклади на Полтавщині долучилися до експериментального проекту з медіаосвіти

Одним із найулюбленіших предметів девятикласників Полтавської школи № 28 є «Основи медіаграмотності».Діти із задоволенням відвідують цей урок і своїх вражень не приховують.
Микола, девятикласник
«У медіаосвіті мені подобається те, що я дізнаюся багато нового, я, наприклад, у минулому році дізнався про розвиток інформаційних технологій із найдавніших часів до сьогодення., також я навчився критично співставляти медіафайли, аналізувати їх і вибирати для себе підходящу інформацію..».
Влада, девятикласниця
"В курсі медіаосвіти мені сподобалася тема про газети, я дізналася, коли вийшла перша газета.. "
Борис, девятикласник
"Я відправляв свої роботи за школу, на конкурс «Цінності Європи та спільні цінності з Україною», -це було повчально, бо я використовував усі знання з медіа грамотності…"

Концепція медіаосвіти була запроваджена в Україні у 2010 році. Близько 20 навчальних закладів Полтавщини залучилися до цього проекту.
Полтавська школа № 28 , одна з перших, що вдалася до експериментального проекту. У восьмих - девятих було створено еексперементальний клас та запровадженно спецкурс «Основи медіаграмотності».

Інна Заворотюк, директор КЗ «ПолтавськаЗОШ 1-3 ступенів № 28»
 «.У нашій школі - це співпраця школи, сім*ї та громади., у школі ми виховуємо медіа грамотність у дітей, з батьками співпрацюємо, тому що, саме в сім*ї закладаються основи будь-якої культури та основи правильної поведінки…»

Багато роботи з медіаосвіти була проведено у навчальних закладах Полтавщини .
Досвід показав, що у старших класах вже надто пізно запроваджувати медіа грамотність,- стверджують психологи. Її треба виховутити з дитинства, враховуючи при цьому психологічні та вікові особливості дитини.

Катерина Муліка, завідуюча центром практичної психології та соціальнох роботи Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім.. М. В. Остроградського.
« Вона повинна запроваджуватися не окремо, а наскрізно через усі можливі предмети, через історію, через гуманітарні предмети, через цикл художніх предметів і починаючи навіть не з початкової школи, а з довкілля…»

На сьогодні, жоден науковець не може точно визначити, що таке медіаосвіта? Адже проблема досить нова та досліджується . Усі фахівці по різному трактують це поняття.

Катерина Муліка, завідуюча центром практичної психології та соціальнох роботи Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім.. М. В. Остроградського.
« Ми в Україні дотримуємося визначення медіаосвіти, як частини, медіа освітнього процесу, в результаті якого формується медіа культура людини, тобто, здатність розуміти, що медіа конструюює світ, здатність вирізняти якісну інформацію від неякісної, здатність самому створювати медіа продукти і реалізуватися через створеня цих медіа продуктів…»

Цього року концепція медіаосвіти була переглянута та удосконала. 2017- 2020 роки - будуть новим етапом поступового укорінення медіаосвіти. в Україні.