23 жовтня- День працівникі́в рекла́ми

День працівників реклами або День рекламіста 23 жовтня відзначають працівники рекламної сфери, рекламодавці, маркетологи, піарники. Професійне свято, започатковане у 1994-му році. Загальновідоме твердження «реклама - двигун прогресу». Сьогодні у багатьох країнах світу від 40 до 60% рекламних бюджетів припадає саме на телерекламу. До речі, перша реклама вийшла в ефірі американського телебачення 1941 року. У ролику йшлося про годинники. Він тривав 20 секунд.


Після того, як у 1955 році масове телебачення з чорнобілого стало кольоровим, телевізійна рекалама почала завойовувати рекламний ринок семимильними кроками.

" Якою має бути реклама, щоб вона була цікавою і корисною? - Снята не в стиле СССР. Когда люди снимают интересную рекламу, ее хочется смотреть. Если реклама снята не интересно, то ее просто переключаешь и все."

" Качественная должна быть "
" Главное, чтоб она была не глупая. Чтоб после рекламы банковских продуктов не шло средство для мытья унитазов. Меня это раздражает. "


" Если она будет правдивая, а не просто как рассказывают. Хотелось, чтоб правда была. "

10 років тому у рекламний простір Полтавського телебачення гучно увірвався канал ІРТ. Для молодого колективу амбітних журналістів-піарників реклама тоді була, та й залишається до сьогодні, справжнім дітищем.

Юлія Іваненко, керівник рекламного відділу телеканалу «ІРТ-Полтава»
" Сейчас телеканал «ИРТ» расшивфровуется как информационно-развлекательный телеканал, но изначально, когда мы его запускали 10 лет назад, он был информационно-рекламный телеканал. Мы попитались донести нашому зрителю, что реклама - это не всегда плохо, не скучно и не надоедливо. "

Перший рекламний ролик «іртешної» команди був створений для популярної у місті туристичної фірми. Цей дебют пригадує головний редактор каналу Ольга Юровська. Саме вона, за іронією долі, і стала його автором. Як це було 10 років тому пам»ятає, ніби вчора. Каже - керувалася головними правилами - щоб реклама була цікавою, корисною та одночасно прихованою, і подобалася своєму глядачеві.

Ольга Юровська, головний редактор та ведуча телеканалу «Ірт-Полтава»
" Первая реклама на телеканале «ИРТ» - это была туристическая фирма, очень известная в Полтаве. Тогда мы учились на них, они учились на нас. Я не знаю была ли в их жизни - это первая реклама, но тогда пришлось применить весь опыт, который мы получали, 2 месяца стажируясь в Днепропетровске на ИРТ-Днепропертовск. Все эти фишечки, все эти изюминки, «отойдите от шаблонов.»

От і сьогодні, попри те, що ІРТ вже не інформаційно-рекламний, а інформаційно-розважальний телеканал, орієнтир редакційної політики - тісна спвпраця з усіма, хто несе глядачеві корисну інформацію.
Це унікальні, креативні, пізнавальні проекти та програми, над якими невпинно працюють наші кращі журналісти. Чим керується головна муза, творець і редактор багатьох улюблених програм телеканалу ІРТ Тетяна Середа?

Тетяна Середа, ведуча та редактор розважальних програм на телеканалі «ІРТ-полтава»
"Ми робимо, принаймні намагаємося робити не нав»язливу рекламу. Вона не схожа на таку, як кажуть російською «назойливая муха», яку хочеться відігнати, перемкнути канал. Цю рекламу хочеться дивитися, адже ми подаємо її у форматі цікавих розважально-пізнавальних програм таких як «Міні клуб», "

Отож, дружня команда у складі, директора, менеджерів з продажів, режисерів монтажу, операторів та звичайно журналістів-піарників вітає всіх колег із професійним святом Днем рекламіста. Адже «День працівників реклами» - це день творчих людей, які роблять внесок у розвиток торгівлі і, відповідно, економіки своєї держави.