Що по чому і чи б`ють ціни по кишеням полтавців

Нинішня осінь стала практично рекордною за темпами зростання цін на продукти так званого «борщового набору». Експерти не виключають, що вже зовсім скоро за ними «підтягнуться» і товари інших продуктових категорій. Це одна з причин, чому українці все уважніше придивляються до магазинів, які навіть в умовах тотального здорожчання максимально зберігають ціни на доступному рівні. Абсолютним лідером в цьому питанні була і залишається популярна мережа «АТБ» - стверджують її працівники.

Лідія Глібочук, керуюча магазином «АТБ»
"АТБ - це унікальний національний дискакунтер, діяльність якого базується на передовому зарубіжному досвіді. За рахунок мінімізації витрат на логістику та рекламу, вдосконалення технологічних процесів і впровадження інноваційних технологій ми можемо отримувати вартість продукції, яка буде на 10-15% нижче середньо ринкової. Для АТБ збереження мінімальної ціни на соціальний споживчий кошик - це принципова і відповідальна позиція компанії. "

Велику роль відіграє той факт, що асортимент в маркетах АТБ (а це понад 3500 найменувань товарів), практично на чверть складається з так званих власних торгових марок. Це ексклюзивна продукція. Вона менш затратна у доставці, не вимагає додаткових витрат на рекламу, тому дозволяє зберігати її низьку ціну. Такі марки як De Luxe Foods & Goods Selected, «Своя лінія» та «Розумний вибір» вважаються обличчям компанії «АТБ», тож до них пред'являють найжорсткіші вимоги якості.

Лідія Глібочук, керуюча магазином «АТБ»

" Ми розуміємо, що товар у крамниці - це продукт у холодильнику або на столі покупця буквально за годину. Тому ми дуже принципово ставимося до питань контролю якості. "
" Щомісяця у лабораторіях тестується більше, ніж 1000 зразків продукції різних торгових груп, які безпосередньо беруться з полиць магазинів. "

Загалом же мережа постійно проводить різноманітні програми, що дозволяють українцям купувати продукцію зі значною економією - акційні знижки на товари в АТБ сягають до 40%. Тож - кажуть засновники - щодня близько 3 мільйонів українців приходять за покупками саме до магазинів «АТБ».