В бібліотеці імені Котляревського відбулася презентація книги "Довіряй, але перевіряй. Медіаграмотність в українському суспільстві "
Рекламні плакати та біг-борди - це той постійний медіапотік, який людина отримує щодня, навіть того не бажаючи. Але на думку, ілюстраторів , інформація, яку отримує людина має бути корисною та перевіреною. Саме з цією метою у літературній вітальні Полтавської обласної бібліотеки ім. Котляревського вони презентували книгу «Довіряй, але перевіряй. Медіаграмотність в українському суспільстві», а також виставку плакатів із медіа грамотності.
Женя
Полосіна, ілюстратор та дизайнер
«Проект поєднує два напрямки- це серія
постерів та книга, що включає в себе зображення з постерів, а також тексти, що
написали різні автори по медіа грамотності..»
«В першу чергу - це
заклик до діалогу, як плакати, так і книгу можна використовувати під час роботи
з різного роду аудиторією, щодо медіаграмотності.»
П'ятнадцять українських і чеських художників та дизайнерів готували плакати та книгу для проекту. Серед них і дизайнерка- ілюстраторка Анна Іваненко. Вона представила на виставці свої три плакати та пояснила їхне бачення. Не випадково на одному з них вона зобразила пса, який крокує по сліду і вибирає ту чи іншу необхідну інформацію. Дизайнерка зазначає,- це схоже на те, як людина сприймає журналістські тексти.
Анна Іваненко, ілюстратор та
дизайнер
« Ілюстрація про уважний підхід до тексту, про сприйняття
кожного тексту, як інформація, що підлягає сумніву, і підлягає вивченню певних
витоків, певних, звідки взялися певні факти, звідки взялися фотографії,звідки
взялася та чи інша інформація..»
Організатори заходу зазначають,- такі презентації є корисним , - по- перше, книга написана українською мовою, а по- друге,- людина стикається із медіа щогодини та щодня , та не завжди отримує правдиву інформацію.
Надія Влезько, заступник
директора з наукової роботи обласної універсальної бібліотеки ім
Котляревського
«Людина, яка отримує інформацію, вона повинна до неї
відноситися критично, і фільтрувати, знаходити якесь раціональне зерно в тій
інформації, тому що дуже багато пропаганди, фейків, тієї інформації, яка є
лишньою для людини, яку нам і засоби масової інформації, її якимось чином
надають... »
Презентована книга «Довіряй, але перевіряй.
Медіаграмотність в українському суспільстві» розрахована не лише на медійників,
а і на шикоку аудиторію.