В бібліотеці імені Котляревського відбулася презентація книги "Довіряй, але перевіряй. Медіаграмотність в українському суспільстві "

Рекламні плакати та біг-борди - це той постійний медіапотік, який людина отримує щодня, навіть того не бажаючи. Але на думку, ілюстраторів , інформація, яку отримує людина має бути корисною та перевіреною. Саме з цією метою у літературній вітальні Полтавської обласної бібліотеки ім. Котляревського вони презентували книгу «Довіряй, але перевіряй. Медіаграмотність в українському суспільстві», а також виставку плакатів із медіа грамотності.

Женя Полосіна, ілюстратор та дизайнер
«Проект поєднує два напрямки- це серія постерів та книга, що включає в себе зображення з постерів, а також тексти, що написали різні автори по медіа грамотності..»
«В першу чергу - це заклик до діалогу, як плакати, так і книгу можна використовувати під час роботи з різного роду аудиторією, щодо медіаграмотності.»

П'ятнадцять українських і чеських художників та дизайнерів готували плакати та книгу для проекту. Серед них і дизайнерка- ілюстраторка Анна Іваненко. Вона представила на виставці свої три плакати та пояснила їхне бачення. Не випадково на одному з них вона зобразила пса, який крокує по сліду і вибирає ту чи іншу необхідну інформацію. Дизайнерка зазначає,- це схоже на те, як людина сприймає журналістські тексти.

Анна Іваненко, ілюстратор та дизайнер
« Ілюстрація про уважний підхід до тексту, про сприйняття кожного тексту, як інформація, що підлягає сумніву, і підлягає вивченню певних витоків, певних, звідки взялися певні факти, звідки взялися фотографії,звідки взялася та чи інша інформація..»

Організатори заходу зазначають,- такі презентації є корисним , - по- перше, книга написана українською мовою, а по- друге,- людина стикається із медіа щогодини та щодня , та не завжди отримує правдиву інформацію.

Надія Влезько, заступник директора з наукової роботи обласної універсальної бібліотеки ім Котляревського
«Людина, яка отримує інформацію, вона повинна до неї відноситися критично, і фільтрувати, знаходити якесь раціональне зерно в тій інформації, тому що дуже багато пропаганди, фейків, тієї інформації, яка є лишньою для людини, яку нам і засоби масової інформації, її якимось чином надають... »

Презентована книга «Довіряй, але перевіряй. Медіаграмотність в українському суспільстві» розрахована не лише на медійників, а і на шикоку аудиторію.